Rezerváciu môžete zmeniť 24 hodín pred rezervovaným termínom. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". V prípade zrušenia rezervácie menej než 24 hodín pred dohodnutým termínom, alebo v prípade, že sa na termín nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Rezerváciu s online rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Voucher bez termínu môžete v rámci 14dňovej lehoty stornovať, alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Kika
Dobry den prajem,
je mozne prosim niekde najst pred objednanim sa fotky vasich prac? Konkretn mi
ide a blond melir vo vlasoch, na FB stranke bohuzial dokopy totiz nic nie
je.
Dakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Kika,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pre bližšie informácie ohľadom Vašej otázky Vám odporúčame
sa obrátiť priamo na prevádzku na tel. čísle: +421 951 143 533
, alebo navštíviť ich internetovú stránku: www.facebook.com/salonsakura.ba .
Prajeme Vám pekný deň.
Lenka
Dobrý deň, je možné sa objednať aj po 16tej? Tak na 16:30? Lebo
otváraciu dobu tu máte uvedenú len do 16:00.
Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pre bližšie informácie ohľadom Vašej otázky Vám odporúčame
sa obrátiť priamo na prevádzku na tel. čísle: +421 951 143 533, alebo
navštíviť ich internetovú stránku: www.facebook.com/salonsakura.ba
.
Prajeme Vám pekný deň.
Mia
Dobrý deň, ako je možné urobiť melír vlasov (napr. v dĺžke po
plecia) + ostatné procedúry (umytie, balzam, strih, fúkaná a konečný
styling) len za 45 minút? Ved bežne sedím u kaderníčky cca 2,5 –
3 hodiny. Ďakujem.
Salón Sakura
Dobry den prajem, v kupóne na melir nieje uvedený cas 45 min.
S pozdravom Sakura
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den prajem,
je mozne prosim niekde najst pred objednanim sa fotky vasich prac? Konkretn mi ide a blond melir vo vlasoch, na FB stranke bohuzial dokopy totiz nic nie je.
Dakujem
Dobrý deň, pani Kika,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pre bližšie informácie ohľadom Vašej otázky Vám odporúčame sa obrátiť priamo na prevádzku na tel. čísle: +421 951 143 533 , alebo navštíviť ich internetovú stránku: www.facebook.com/salonsakura.ba .
Prajeme Vám pekný deň.