Otvorený voucher: Využite možnosť priamej rezervácie podľa dostupných termínov. Po zakúpení si rezervujte termín online v sekcii Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie. Prípadne si dostupnú kapacitu overte telefonicky alebo e‑mailom. Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +421 52 78 51 222 alebo +421 910 802 309, prípadne e‑mailom: recepcia@horizontresort.sk
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojím domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Deti do 6 rokov (5,99 rokov) grátis - bez nároku na lôžko.
Dostupnosť prístelky je potrebné preveriť pred vytvorením rezervácie. Doplatok za prístelku je 25€ / osoba nad 6r. / noc - doplatok sa hradí na mieste.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zrušenia rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
a aky by bol priplatok za izbu rodinnu superior v inom termine, a to
13. 12. – 16. 12. 2022? Vdaka a pekny den!
Zlavomat.sk
Dobrý deň Bibiana, ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše
ponuky.
Ospravedlňujeme sa za oneskorenú odpoveď.
Žiaľ, daná ponuka už vypršala. Ak si želáte využiť služby hotela aj
bez zľavy, prosím neváhajte ich kontaktovať na tel. čísle:
+421 527 851 222 alebo
+421 910 802 309
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme Vám pekný deň
bibiana feiertagova
Dobry den,
aky by bol priplatok za izbu rodinnu superior v termine 18. 11. –
21. 11. 2022? Vdaka!
Hotel Horizont Resort ****
Dobrý deň.
žiaľ v uvedenom termíne máme kapacitu rodinných izieb, Family Superior,
plne obsadenú.
Maca
Dobrý deň, izba štandard v termíne 20.11.-23.11.2022 má balkón? a
poskytuje hotel aj župany na izbe?
Ďakujem za odpoveď.
Hotel Horizont Resort ****
Dobrý deň z hotela Horizont****,
Áno,na izbe, uteráky, osušky a župany budú.
špeciálne požiadavky ako je výhľad, balkón, poschodie respektíve
konkrétne pridelenie izby je možné vyhovieť iba v prípade, ak to
kapacitné možnosti dovoľujú.
Nie je to ale možné záväzne garantovať.
Prajem pekný deň
S pozdravom
recepcia hotela
Alžbeta
dobrý deň chcela by som sa opýtať či je možné v izbe 2+1 ubytovať
2 dospelé osoby + dieťa 10 rokov a 2 roky. ďakujem. prípadne či máte
ponuku rodinnej izby
Zlavomat.sk
Dobrý deň pani Alžbeta,
ďakujeme za Vašu otázku. Ubytovanie dieťaťa (6+rokov) na prístelke je
možné po preverení dostupnosti prístelky priamo s ubytovacím zariadením
na adrese: recepcia@horizontresort.sk
alebo telefónnom čísle: +421 527 851 222 , +421 910 802 309
Želáme pekný deň.
Patrik
Dobrý deň, chcel by som sa spýtať či izby obsahujú chladničku.
A či by bolo možné ohriať jedlo v kuchyni nakoľko partnerka má dietu a
nemôže jesť bielkoviny.
Hotel Horizont Resort ****
Dobrý deň
Na izbe sa nachádza minibar. Jedlo Vám vieme v reštaurácií ohriať.
M. Ilčíková
Iva
Dobrý deň, prosím Vás, dal by sa tento voucher využiť aj ako first
minute na jar?
Hotel Horizont Resort ****
Dobrý deň, ďakujeme za Vašu otázku. Ponuka je platná do 20.12.2022,
rovnako voucher viete využiť na pobyt do tohto dátumu.
S pozdravom
hotelová recepcia
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den,
a aky by bol priplatok za izbu rodinnu superior v inom termine, a to 13. 12. – 16. 12. 2022? Vdaka a pekny den!
Dobrý deň Bibiana, ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Ospravedlňujeme sa za oneskorenú odpoveď.
Žiaľ, daná ponuka už vypršala. Ak si želáte využiť služby hotela aj bez zľavy, prosím neváhajte ich kontaktovať na tel. čísle: +421 527 851 222 alebo
+421 910 802 309
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme Vám pekný deň