Otvorené vouchery: po zakúpení voucheru si overte dostupnosť voľného termínu telefonicky na tel. č. +421 940 600 311 alebo e‑mailom na penzion@hellene.sk.
Pri rezervácii je potrebné uviesť kód kupónu, meno a kontakt. V čase od 8:00 do 18:00 je možná rezervácia aj na čísle +421 904 649 101.
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom predstihu, čo najskôr po zakúpení Voucheru.
Ak po potvrdení rezervácie nenastúpite na pobyt v dohodnutom termíne kupón stráca platnosť. Ak by ste chceli zmeniť termín nástupu, je potrebné ju nahlásiť najneskôr týždeň pred dohodnutým termínom.
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Nástupy a odchody z pobytov:
Pobyt začínate večerou a končíte raňajkami, podľa počtu zakúpených nocí Nástup hostí na pobyt prebieha od 14:00 hod. Uvoľnenie izieb prebieha do 10:00 hod.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.