Netermínový variant: Využite možnosť priamej rezervácie podľa dostupných termínov. Po zakúpení si rezervujte termín online v sekcii Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie. Prípadne si dostupnú kapacitu overte telefonicky alebo e‑mailom. Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +36–94/558–200 alebo e‑mailom na sales@hotelpiroska.hu (anglicky, nemecky a maďarsky).
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Pomoc pri rezervácii: Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk.
Termínový variant: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť). V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Užitočné: Od 1. 9. 2021 majú všetky ubytovacie zariadenia v Maďarsku povinnosť digitalizácie dokladov. Nezabudnite si preto so sebou vziať občiansky preukaz alebo cestovný pas, a to aj pre deti, bez ohľadu na vek.
Najneskôr 2 dni pred dátumom nástupu je možné jedenkrát:
zmeniť termín pobytu prihlásením sa do svojho účtu v časti "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť priamo v ubytovacom zariadení.
vymeniť rezerváciu za tzv. pobyt bez termínu, pričom možnosti využitia sa riadia pôvodnými podmienkami pobytového voucheru. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
alebo vymeniť rezerváciu za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste si pobyt rezervovali. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
V prípade zrušenia rezervácie menej než 2 dni pred začiatkom pobytu alebo v prípade nedostavenia sa na pobyt voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať. Pobyty bez termínu je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty alebo refundovať po skončení platnosti voucherov podľa platných pravidiel.
Zákaznícke centrum Zľavomatu: podpora@zlavomat.sk alebo tel. číslo: +421 232 117 321.
Dobry den, ked ide 1 clovek, bude byvat sam v 2-miestnej izbe?
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosíme, ubytovanie je možné v dvojlôžkových izbách s možnosťou
prístelky, jedna osoba bude teda ubytovaná sama v dvojlôžkovej izbe.
Prajeme vám krásny deň.
Marek Csente
Dobrý den,
Mali by sme záujem o rodinnú izbu, ktorú máte uvedenú za priplatok
v popise:
Príplatok za rodinnú izbu s 2 miestnosťami (overiť dostupnosť): 5.000 Ft
(cca 12,50€)/izba/noc
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pán Csente,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosíme, dostupnosť danej izby vo Vami zvolenom termíne je nutné overiť
si priamo s ubytovacím zariadením.
Prajeme Vám krásny deň.
Marek Csente
Dobrý den,
Pre rodinu 3 dospeli a 12r dieťa by sme mali záujem o termín
21.-24.8.2023 a priplatenie si rodinnej izby.
Je termín pri tychto požiadavkách volny?
Dobry den, ked ide 1 clovek, bude byvat sam v 2-miestnej izbe?
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosíme, ubytovanie je možné v dvojlôžkových izbách s možnosťou prístelky, jedna osoba bude teda ubytovaná sama v dvojlôžkovej izbe.
Prajeme vám krásny deň.