Otvorený voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred emailom na biuro@hotel-panorama.pl (poľsky, anglicky)
pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru – bez potvrdenia rezervácie s udaním čísla izby nebude izba záväzne rezervovaná
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu
Pomoc pri rezervácii: rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Upozornenie: V prípade, že budete potrebovať vystaviť faktúru, je potrebné poskytnúť hotelu fakturačné údaje vopred. Pri online termínoch napíšte požiadavku s údajmi do poznámky a v prípade otvoreného voucheru ich uveďte pri emailovej alebo telefonickej komunikácii.
Upozornenie: Využitie jednotlivých služieb sa riadi platnými nariadeniami poľskej vlády. Odporúčame vopred sa informovať o možnosti ich využitia.
Rezerváciu môžete 2 dni pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 2 dni pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Prosím Vás dá sa pri pobyte od 23,12 do 26.12. objednať na 24.12. štedrovečerná večera…Ďakujem
Dobré ráno,
Štedrovečernú večeru v našom hoteli neorganizujeme.
S pozdravom
Hotel Nowa Panorama
Dzień dobry,
W Naszym Hotelu nie organizujemy wieczerzy wigilijnej.
Pozdrawiam
Hotel Nowa Panorama