Pôvodná ponuka už vypršala, ale nevadí. Táto je totiž takmer rovnaká.
Úplne nový 4* hotel vo Vršatskom podhradí: wellness pobyt s polpenziou
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Otvorené vouchery: Rezervácie a overenie dostupných kapacít po zakúpení voucheru e‑mailom na recepcia@hoteljason.sk
- Pri rezervácii je nutné nahlásiť kód Voucheru.
- Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
- Recepciu treba vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
- Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
- ZVÝHODNENÉ PODMIENKY PRE DETI: deti do 6 rokov (5,9 r.) ubytovanie bez nároku na lôžko a stravu ZDARMA.
- Domáci maznáčikovia nie sú povolení
- Wi-Fi zadarmo
- Parkovanie zadarmo
Najneskôr 2 dni pred dátumom nástupu je možné jedenkrát:
- zmeniť termín pobytu prihlásením sa do svojho účtu v časti "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť priamo v ubytovacom zariadení.
- vymeniť rezerváciu za tzv. pobyt bez termínu, pričom možnosti využitia sa riadia pôvodnými podmienkami pobytového voucheru. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
- alebo vymeniť rezerváciu za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste si pobyt rezervovali. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
V prípade zrušenia rezervácie menej než 2 dni pred začiatkom pobytu alebo v prípade nedostavenia sa na pobyt voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať. Pobyty bez termínu je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty alebo refundovať po skončení platnosti voucherov podľa platných pravidiel.
Zákaznícke centrum Zľavomatu: podpora@zlavomat.sk alebo tel. číslo: +421 232 117 321.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Dobrý deň,
mám otázku:"V zlavomate je ponuka pobyty 2 osoby dosp./2 noci s wellness a
polpenziou od 169., eur,pri uvedení termínu od 19.5. do 20.5.2023 systém
nechce evidovať uvedený termín?"Je to možné ,radi by sme si rezervovali,
keďže v danom termíne máme sviatok.
Ďakujeme.
Dobrý deň,
v danom termíne sa na hoteli koná svadba a zároveň je plne obsadený.
Z tohto dôvodu nie je možné dokončiť rezerváciu. V prípade záujmu Vám
radi preveríme dostupnosť iného termínu. Stačí, ak nás budete
kontaktovať e-mailom na recepcia@hoteljason.sk.
S pozdravomRecepcia Hotela Jasoň****
Dobrý deň,
máte k dispozícii detské postieľky? Ak áno, je to za poplatok?
Ďakujem
Dobrý deň,
áno, pre malé deti máme k dispozícii postieľky bez poplatku. Postieľka je
na vyžiadanie a treba ju nahlásiť vopred.
S pozdravom
Recepcia Hotela Jasoň****
Dobrý deň.
Je prosím vo wellnese aj ochladzovacia kaďa?
Dobrý deň,
vo wellness slúži na ochladenie ľadopád, kaďu nemáme.
S pozdravom
Recepcia Hotela Jasoň****
Dobrý večer prajem , chcela by som sa spýtať s priateľom by sme mali záujem o týždňový pobyt u vás cez leto? Platí sa celkova suma hneď po objednaní ? Alebo až pri príchode . Ďakujem krásne za odpoveď
Dobrý deň, pani Tamara,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Platí sa už pri objednávke.
Pokiaľ si zvolíte voucher priamo na termín, je možná iba platba bankovou kartou online.
Ak si zvolíte otvorený voucher bez termínu, vtedy je možné objednávku hradiť aj bankovým prevodom, keďže jeho spracovanie trvá 2–4 pracovné dni. Následne Vám po prijatí platby príde voucher a s voucherom si rezervujete termín priamo s ubytovacím zariadením emailom/telefonicky.
Akceptujeme karty Visa, Visa electron, Mastercard, Maestro a Dinnersclub vydané v Európskej únii.
Prajeme krásny deň.
Dobrý deň,
Chcem sa opýtať či je možne si rezervovať aj víkendový
pobyt ?
Ďakujem.
Dobrý deň, áno, stačí si v kalendári navoliť želaný víkendový termín. Pokiaľ daný termín už nie je možné zakúpiť prostredníctvom portálu Zľavomat, neváhajte nás pre overenie dostupnosti kontaktovať priamo na recepcia@hoteljason.sk. S pozdravom Recepcia Hotela Jasoň****
Dobrý deň.
Kedy je check-in a check-out?
Máte nejaký program v čase jarných prázdnin (18.2.-26.2.)
Dobrý deň, časy sú stanovené nasledovne: Check in: od 14:00 Check out: do 10:00 Čo sa týka programu, momentálne počas jarných prázdnin nepripravujeme špeciálne aktivity. Deťom je však stále k dispozícii pingpongový stôl, rôzne spoločenské hry a aktuálne aj veľa snehu na sánkovanie. Pre najmenších máme detský kútik a detský bazén. S pozdravom recepcia Hotel Jasoň****
Dobrý deň len informácia , môže byt človek vo vyrivke koľko chce alebo je niaky odmedzeny čas?
Dobrý deň, samozrejme, je tu obmedzený čas od 10:00 do 21:00. V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať na recepcia@hoteljason.sk. S pozdravom Recepcia Hotela Jasoň
Dobry den,
prosim Vas o informaciu, ci mate v hoteli nejake atrakcie aj pre male deti,
napr.detsky kutik, vonkajšie ihrisko, detsky bazen? A nieco pre dospelych
biliard, sipky, bowling?
Dakujem vopred za odpoved
Dobrý deň prajeme, aktuálne máme 2 detské kútiky a v letných mesiacoch vonkajšiu trampolínu pre deti. Pre dospelých máme aktuálne pingpongové stoly k dispozícii a spoločenské hry. Recepcia Hotel Jasoň****
Dobrý deň, majú izby k dispozícii župany do wellness? Papuče? ďakujem
Dobrý deň, samozrejme, uteráky, župany aj papuče sú vždy pripravené na izbe. V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na recepcia@hoteljason.sk. S pozdravom Recepcia Hotela Jasoň
AKE SU OTVARACIE HOD.WELNES CENTRA
Dobrý deň, otváracie hodiny pre ubytovaných hostí sú nasledovné: bazén – 06:00 – 21:00 hod. vírivka a sauny – 15:00 – 20:00 hod. S pozdravom recepcia Hotel Jasoň****
Zdravim,
pri pobyte na 2 noci je to ako s polpenziou? Podava sa pri prichode prva
vecera, to znamena napr
Pondelok vecera, utorok ranajky, utorok vecera, streda ranajky? Vdaka
Dobrý deň, je to presne tak ako ste napísali. V pondelok začínate večerou a v stredu raňajkami. S pozdravom Recepcia Hotela Jasoň****
Dobry den chcem sa opytat ubytovanie na jednu noc prijazd mozem v priebehu dna alebo je urceny cas…
Dobrý deň, časy sú stanovené nasledovne: Check in: od 14:00 Check out: do 10:00 S pozdravom recepcia Hotel Jasoň****
Dobrý deň, pri pobyte s polpenziou je k možnosti aj bezlepková večera? Ďakujem ;)
Dobrý deň, samozrejme, je možné pripraviť aj bezlepkový variant stravy. Stačí ak svoju požiadavku uvediete pri vytváraní rezervácie do poznámky. S pozdravom recepcia Hotel Jasoň****
Dobrý deň prajem, chcela by som sa opýtať či je k dispozícii aj masér a či máte napr biliard, alebo stolný tenis......Ďakujem
Dobrý deň, služby maséra sú k dispozícii vždy od 10:30 do 20:30. K dispozícii máme v priestoroch hotela stolný tenis. Recepcia Hotel Jasoň****
Dobrý deň, pokiaľ mám zakúpený voucher do konca 2023 na 2 dni (1 noc), je možné po dohode s hotelom predĺžiť pobyt napr o pól dňa vo Welness, prípadne na izbe? Ďakujem
Dobrý deň želáme, po dohode priamo s recepciou je to možné. Prosíme sa informovať o možnostiach pri vytváraní rezervácie. Hotel Jasoň****
Dobrý deň,
ja by som sa chcela spýtať, že adresa hotela je Vršatské Podhradie
86 alebo 96 ? pretože tu na zľavomate máte 96 a pôvodne na stránke a na
internete je 86. Samozrejme kto k vám cestuje si pozrie priamo cez hotel
adresu, ja len, aby to nejako ľudí nemýlilo cez tento zľavomat.
A ešte sa chcem spýtať v cene voucheru je polpenzia, ale hostia majú
možnosť využitia aj obedov v hoteli? teda samozrejme, že si tie obedy na
mieste zaplatia. Vopred ďakujem za odpoveď. Pekný deň prajem :)
Dobrý deň,
ďakujeme veľmi pekne za upozornenie. Informáciu upravíme – presná adresa
hotela je Vršatské Podhradie 86.
Reštaurácia je ubytovaným hosťom k dispozícii počas celého dňa, takže
s obedom nebude žiaden problém.
Budeme sa na tešiť, ak sa nás rozhodnete navštíviť.
S pozdravom
recepcia Hotel Jasoň****
Dobrý deň prajem dnes som si objednala Wellness v hoteli Jasoň
v Vršatskom Podhradí na 4dni/3noci v termíne od 5.1.23 do 8.1.23 Pobyt je
na meno Vladimír Plevka a Iveta Plevková. Je to darček k jeho 60tim
narodeniním, ktoré ma už tento mesiac 3.12. Pobyt som hneď zaplatila sumou
474,00eur, ale zistila som že som nesprávne označila výber izby a od koho je
pobyt darovaný. ako to môžem ešte zmeniť?
Zmena č.1– izba nie Economy , ale COMFORT
zmena č.2– Pôvodné: Od manželky Ivetky
-Opravené: Od manželky Ivetky a detí.
Ďakujem
Iveta Plevková, objednávateľ
Dobrý deň pani Plevková,
zmenu izby sme už vyriešili telefonicky a znenie voucheru musíte riešiť
priamo s portálom. Na tieto otázky odpovedá priamo hotel.
S pozdravom
recepcia Hotel Jasoň****
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň,
sú povolené vo Vašom hotely malé psíky?
Dobrý deň,
ďakujeme za Váš záujem o našu ponuku. V zariadení bohužiaľ nie sú povolené domáce zvieratá.
Prajeme pekný zvyšok dňa.