Otvorený voucher: Využite možnosť priamej rezervácie podľa dostupných termínov. Po zakúpení si rezervujte termín online v sekcii Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie. Prípadne si dostupnú kapacitu overte telefonicky alebo e‑mailom. Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +48 17 250 00 99 alebo e‑mailom na info@grand-hotel.pl.
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Pomoc pri rezervácii: Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za Vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk.
Info k faktúram: Vystavovanie dokladu sa riadi legislatívou daného štátu. Pokiaľ potrebujete doklad vystaviť, kompletné informácie o fakturačných údajoch zašlite priamo hotelu, a to ihneď po zakúpení voucheru – v prípade online termínu do poľa pre poznámku, v prípade otvoreného voucheru prostredníctvom e‑mailu alebo telefonicky.
Pre zmenu termínu kontaktujte zákaznícke centrum na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Najneskôr 2 dni pred dátumom nástupu je možné jedenkrát:
zmeniť termín pobytu
alebo vymeniť rezerváciu za tzv. pobyt bez termínu, pričom možnosti využitia sa riadia pôvodnými podmienkami pobytového voucheru
alebo vymeniť rezerváciu za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste si pobyt rezervovali.
V prípade zrušenia rezervácie menej než 2 dni pred začiatkom pobytu alebo v prípade nedostavenia sa na pobyt voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať. Pobyty bez termínu je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty alebo refundovať po skončení platnosti voucherov.
Dobrý deň, v registrácií pre ubytovanie by som chcel uviesť 2 deti a
to 11 ročné a 15 ročné. Ale pri druhom dieťati dovoľuje systém uviesť
dieťa len do 3 rokov. Ako pokračovať? Musím uviesť jedno dieťa ako
dospelého?
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Aktuálne máme v ponuke len vouchery pre max 3 osoby, preto Vám do
objednávky nejdú zadať 4 osoby s nárokom na lôžko a stravu.
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, ako je to s parkovanim? Je k dipozicii parkovanie za poplatok alebo zadarmo? Dakujem
Dobrý deň, Peter,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Ako je uvedené v ponuke, parkovanie je spoplatnené za 30PLN/noc (počet miest je obmedzený – hotel neprijíma rezervácie).
Prajeme Vám krásny deň.