Netermínovaný variant: Využite možnosť priamej rezervácie podľa dostupných termínov. Po zakúpení si rezervujte termín online v sekcii Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie. Prípadne si dostupnú kapacitu overte telefonicky alebo e‑mailom. Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +36–96/510–800 alebo e‑mailom na info@hotel-kalvaria.hu (anglicky, nemecky alebo maďarsky).
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Pomoc pri rezervácii: Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na náš kontaktný formulár.
Termínový variant: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť). V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Užitočné: Od 1. 9. 2021 majú všetky ubytovacie zariadenia v Maďarsku povinnosť digitalizácie dokladov. Nezabudnite si preto so sebou vziať občiansky preukaz alebo cestovný pas, a to aj pre deti, bez ohľadu na vek.
Pre zmenu termínu kontaktujte zákaznícke centrum na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Najneskôr 2 dni pred dátumom nástupu je možné jedenkrát:
zmeniť termín pobytu
alebo vymeniť rezerváciu za tzv. pobyt bez termínu, pričom možnosti využitia sa riadia pôvodnými podmienkami pobytového voucheru
alebo vymeniť rezerváciu za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste si pobyt rezervovali.
V prípade zrušenia rezervácie menej než 2 dni pred začiatkom pobytu alebo v prípade nedostavenia sa na pobyt voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať. Pobyty bez termínu je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty alebo refundovať po skončení platnosti voucherov.
Môžem to urobiť tak že kúpim dve poukazy, aby mali samostatnú izbu
prosím?
Nemcová
Zlavomat.sk
Dobrý deň p. Nemcová,
v prípade viacčlennej rodiny je tu možnosť zakúpenia viacerých
voucherov, teda ubytovania sa vo viacerých izbách. Každý voucher predstavuje
samostatnú izbu.
Prajeme pekný zvyšok dňa.
Katarína Nemcová
Dobrý deň
najmenší má 8 rokov a aj tak spí vždy s niekym, čiže nepotrebuje
samostatnú posteľ. Len neviem teda ako to môžem objednať.
ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o našu ponuku.
Prosím, pre bližšie informácie ohľadom Vašej otázky Vám odporúčame
sa obrátiť priamo na prevádzku na tel. čísle: +36 96 510 800,
emailom na info@hotel-kalvaria.hu
alebo navštíviť ich internetovú stránku:hotel-kalvaria.hu .
Prajeme Vám pekný deň.
Katarína Nemcová
Dobrý deň,
prosím Vás sme 5ti. 2 dospelý a tri deti. Ako mám spraviť rezerváciu na
5 osôb? Nič mi to neponúka ako voľbu izieb apartám.
Hotel Kalvária***
Drahá Katarína!
V 3-hviezdičkovej budove nemáme žiadnu rodinnú izbu, ale
v 4-hviezdičkovej budove máme 2 rodinné izby. Izby sú pre 4 osoby, ale
môžeme umiestniť prístelku pre 5. osobu.
In the 3 star Building we don't have any Family room, but in the 4 star
Building we have 2 Family room. The Rooms are for 4 People but we can put an
extra bed for the 5th Person.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Môžem to urobiť tak že kúpim dve poukazy, aby mali samostatnú izbu prosím?
Nemcová
Dobrý deň p. Nemcová,
v prípade viacčlennej rodiny je tu možnosť zakúpenia viacerých voucherov, teda ubytovania sa vo viacerých izbách. Každý voucher predstavuje samostatnú izbu.
Prajeme pekný zvyšok dňa.