Otvorený voucher: Využite možnosť priamej rezervácie podľa dostupných termínov. Po zakúpení si rezervujte termín online v sekcii Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie. Prípadne si dostupnú kapacitu overte telefonicky alebo e‑mailom. Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +421 917 777 040 alebo e‑mailom na recepcia@hoteldemanova.sk.
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
Online termíny: Zakúpením voucheru je automaticky vytvorená záväzná rezervácia termínu, hotel už nie je potrebné viac kontaktovať.
V prípade, že budete potrebovat izbu s prístelkou, overte si pred zakúpením voucheru jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom.
Pobyt s domácim miláčikom je potrebné dohodnúť vopred.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Domáci maznáčikovia: od 10 EUR/noc (Povolené na dotaz iba vo vyhradených izbách - nutnosť konzultovať pred zakúpením voucheru. Malá rasa do 5 kg - 10 EUR/noc Pes malá rasa od 5 do 15 kg - 15 EUR/noc Pes malá rasa od 15 do 40 kg - 20 EUR / noc)
Online termíny a otvorené vouchery: Najneskôr 2 dni pred začiatkom pobytu je možné po dohode s ubytovacím zariadením:
Zmeniť termín online rezervácie.
Zmeniť termín rezervácie z otvoreného voucheru.
Vymeniť voucher za tzv. otvorený voucher bez termínu.
Vymeniť poukaz za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, kde ste si ho rezervovali.
Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní lehoty 2 dni pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321.
Online termíny: voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať.
Otvorené vouchery: voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobrý deň chcela by som info či ubytovanie,wellness a stravovanie sa
nachádza pod jednou strechou alebo je potrebné prechádzať po vonku a ešte
aká je dostupnosť osobným autom k hotelu keď je sneh.Dakujem a prajem
pekný deň .
Hotel Demänová****
Dobrý večer, pokiaľ si vyberiete pobyt priamo v Hoteli Demänová****
všetko sa nachádza pod jednou strechou. Dostupnosť do hotela nie je
problematická aj v prípade , že je sneh.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň chcela by som info či ubytovanie,wellness a stravovanie sa nachádza pod jednou strechou alebo je potrebné prechádzať po vonku a ešte aká je dostupnosť osobným autom k hotelu keď je sneh.Dakujem a prajem pekný deň .
Dobrý večer, pokiaľ si vyberiete pobyt priamo v Hoteli Demänová**** všetko sa nachádza pod jednou strechou. Dostupnosť do hotela nie je problematická aj v prípade , že je sneh.