Počas vašej dovolenky sme vám k dispozícii na SOS telefóne denne od 8:00 do 18:00. Pomôžeme vám so všetkým.
Otvorené vouchery: Pobyt si rezervujte u CK Zanzo čo najskôr po zakúpení voucheru na e‑maili info@zanzo.cz – pri rezervácii uveďte kód voucheru. Lebo využite priamu rezerváciu podľa voľných termínov. Po zakúpení si rezervujte termín v časti Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie. Ak sa vybraný dátum nezobrazí v kalendári, nie je možné ho rezervovať.
Online termíny: Zakúpením voucheru je automaticky vytvorená zaväzná rezervácia termínu. Pre jeji dokončenie nám prosím pošlite na e‑mail info@ckzanzo.sk tyto informace:
mená a priezviská všetkých cestujúcich osôb
dátumy narodenia všetkých cestujúcich osôb
kódy všetkých voucherov
pri nesplnení vyššie uvedených podmienok voucher prepadá
Voucher na jazdu vláčikom: Voucher v cudzom jazyku dostanete od CK Zanzo cca týždeň pred odchodom na pobyt. Tento voucher je nutné si vytlačiť a predložiť v papierovej forme v kiosku Linz City Express na námestí Hauptplatz (vedľa budovy č. 30).
V prípade individuálnych požiadaviek na typ izby či nastavenie iného počtu osôb, než umožňuje online rezervácia, kontaktujte kontaktujte zákaznícke oddelenie CK Zanzo od Zľavomatu na e‑maile info@ckzanzo.sk alebo telefóne +421 232 117 323.
Všetky deti je vždy nutné zadať do objednávky, potom sa vám vypočíta konečná cena. Pokiaľ dieťa nebude zadané do objednávky, nevzniká mu nárok na pobyt.
Rezerváciu môžete 5 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 5 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.