Rezerváciu môžete 14 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 14 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobry den, je mozne parkovat pri hoteli? Je parkovisko strazene a spoplatnene? Dakujem
Dobrý deň,
ďakujeme za Váš záujem o naše ponuky.
Parkovanie: 15 €/deň (garáž: 17 €/deň).
Prosím, pre bližšie informácie ohľadom Vašej otázky Vám odporúčame sa obrátiť priamo na prevádzku na tel. čísle:+385 51 710 450 , emailom na allotment@liburnia.hr alebo navštíviť ich internetovú stránku:www.liburnia.hr/hr/hotel-excelsior .
Pekný deň.