Otvorený voucher: Využite možnosť priamej rezervácie podľa dostupných termínov. Po zakúpení si rezervujte termín online v sekcii Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie. Prípadne si dostupnú kapacitu overte telefonicky alebo e‑mailom. Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. +48 12 333 41 41 alebo e‑mailom na krakow@qhotels.pl (poľsky alebo anglicky)
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Pomoc pri rezervácii: Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na náš podpora@zlavomat.sk.
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovat izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Upozornenie: V prípade, že budete potrebovať vystaviť faktúru, je potrebné poskytnúť hotelu fakturačné údaje vopred. Pri online termínoch napíšte požiadavku s údajmi do poznámky a v prípade otvoreného voucheru ich uveďte pri emailovej alebo telefonickej komunikácii.
Upozornenie: Využitie jednotlivých služieb sa riadi platnými nariadeniami poľskej vlády. Odporúčame vopred sa informovať o možnosti ich využitia.
Rezerváciu môžete 2 dni pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 2 dni pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň,
Prosím akým spojom sa viem dostať od Vášho hotela do centra mesta alebo
niekde blízko centra? Pomohli by mi názvy zastávok.
Ďakujem.
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Žejdlíková,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pre bližšie informácie ohľadom Vašej otázky Vám odporúčame
sa obrátiť priamo na prevádzku na tel. čísle: +48 12 333 41 41, emailom na
krakow@qhotels.pl alebo
navštíviť ich internetovú stránku: +48 12 333 41 41.
Prajeme Vám pekný deň.
Ladislav Szalai
Dobrý deň. Ponuka na veľmi zaujala, avšak nieje možné pridať
2. dieťa vo veku 1 rok. Je nutné prikúpiť voucher?
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pán Ladislav,ďakujeme za Vašu otázku.
Toto ubytovacie zariadenie vie poskytnúť izbu pre maximálne 3 osoby na
izbe. Pre bližšie informácie sa obráťte priamo na prevádzku na emaile krakow@qhotels.pl alebo
telefonicky na +48 12 333 41 41.
Ďakujeme za pochopenie a prajeme pekný deň.
Michal Kukucka
Dobry den
aka by by bola cena v hoteli na 2 noci pre 5 celennu rodinu?
2× dospely
2× dieta do 15 rokov
1× dieta 2 roky
dakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pán Michal ,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, cena sa Vám vypočíta automaticky po zadaní počtu osôb,
termínu a danej izby priamo na našej stránke pri variante ponuky, o ktorý
máte záujem.
Vo Vašom prípade odporúčame zakúpiť dva vouchery.
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň,
Prosím akým spojom sa viem dostať od Vášho hotela do centra mesta alebo niekde blízko centra? Pomohli by mi názvy zastávok.
Ďakujem.
Dobrý deň, pani Žejdlíková,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pre bližšie informácie ohľadom Vašej otázky Vám odporúčame sa obrátiť priamo na prevádzku na tel. čísle: +48 12 333 41 41, emailom na krakow@qhotels.pl alebo navštíviť ich internetovú stránku: +48 12 333 41 41.
Prajeme Vám pekný deň.