Otvorený voucher: Využite možnosť priamej rezervácie podľa dostupných termínov. Po zakúpení si rezervujte termín online v sekcii Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie. Prípadne si dostupnú kapacitu overte telefonicky alebo e‑mailom. Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. +421 918 872 108 , alebo e‑mailom recepcia.hotelik@gmail.com
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
Online Termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou alebo izbu vyššieho štandardu (za doplatok), overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
UPOZORNENIE: Ubytovanie je zabezpečené po 22:00 hodine spôsobom " bez recepcie " zadaním kódu pre výdaj kľúčov trezorovým spôsobom. O prístupe do trezoru s kľúčami je zákazník informovaný vopred sms- správou alebo e‑mailom
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobry den ako sa k vam dostanem zo železničnej stanice
Hotelík
Dobrý deň,
viete sa k nám dostať linkou číslo 29 vystúpite na zastavke Mier alebo
linkou č 16 a vystúpite na zastávke Vodárenská. Prípadne taxíkom, ktoré
stoja na stanici.
S pozdravom
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den ako sa k vam dostanem zo železničnej stanice
Dobrý deň,
viete sa k nám dostať linkou číslo 29 vystúpite na zastavke Mier alebo linkou č 16 a vystúpite na zastávke Vodárenská. Prípadne taxíkom, ktoré stoja na stanici.
S pozdravom