Pri objednávke prvej pizze v Domino´s Pizza vám vďaka zakúpenému voucheru pripravia akúkoľvek druhú pizzu s doplatkom v Domino´s len 1€ v prípade osobného odberu, resp. za 2€ v prípade donášky (ako prvá sa účtuje vždy drahšia z dvoch vybraných pízz).
Voucher je možné využiť na donášku alebo na osobný odber.
Donáška: Objednávku zrealizujte online na stránke www.dominospizza.sk, kód voucheru zadajte v sekcii Zľavové kupóny. Donáška je bezkontaktná – objednávku preberáte bezkontaktne s odstupom 1,5 m od kuriéra.
Rozvoz je možný iba vo vybraných lokalitách Staré Mesto, Nové Mesto, Petržalka, Ružinov, Vrakuňa, Rača (zóny donášky nájdete v texte akcie a vo fotogalérii).
Osobný odber: Osobný odber je možný za podmienky objednávky a platby online na stránke www.dominospizza.sk. Objednávky na osobný odber musia byť zadané najneskôr 15 minút pred zatvorením prevádzky.
Dobrý deň prajem, kúpil som si kupón na dominos za 2€ s donáškou,
keď som daný kupón zadal na stránku dominosu zamietli mi ho kvôli neplatné
mu dátumu. Objednal som teda ešte jeden na osobný odber za 1€ a ten mi
odmietli tiež, viete mi prosím povedať z akého dôvodu man zamietnuté
2 kupóny a neviem ich využiť v dominose ked akcia ma platiť do 30.9.?
Vopred ďakujem za skorú odpoveď.
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pán Kolimár,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Pre bližšie zodpovedanie Vašej otázky, prosíme, kontaktujte našu
zákaznícku podporu na mailovej adrese podpora@zlavomat.sk alebo
na tel. čísle +421 232 117 321.
Prajeme Vám príjemný zvyšok dňa.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň prajem, kúpil som si kupón na dominos za 2€ s donáškou, keď som daný kupón zadal na stránku dominosu zamietli mi ho kvôli neplatné mu dátumu. Objednal som teda ešte jeden na osobný odber za 1€ a ten mi odmietli tiež, viete mi prosím povedať z akého dôvodu man zamietnuté 2 kupóny a neviem ich využiť v dominose ked akcia ma platiť do 30.9.? Vopred ďakujem za skorú odpoveď.
Dobrý deň, pán Kolimár,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Pre bližšie zodpovedanie Vašej otázky, prosíme, kontaktujte našu zákaznícku podporu na mailovej adrese podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle +421 232 117 321.
Prajeme Vám príjemný zvyšok dňa.