Netermínový variant: Rezervácia a overenie voľnej kapacity na tel. čísle: +36 20 332 0257 (rezervácie) alebo +36 20 286 9349 (recepcia) alebo e‑mailom: info@hotelmolo.hu (anglicky, nemecky alebo maďarsky).
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Pomoc pri rezervácii: rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk
Termínový variant: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť). V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Upozornenia:
Ubytovacie zariadenie nevystavuje faktúry.
Pre kontaktovanie hotela odporúčame uprednostniť komunikáciu emailom alebo telefonicky na +36 20 332 0257 počas pracovných dní v čase medzi 8:00–16:00. V prípade nedostupnosti kontaktujte recepciu na tel. čísle +36 20 286 9349.
Užitočné: Od 1. 9. 2021 majú všetky ubytovacie zariadenia v Maďarsku povinnosť digitalizácie dokladov. Nezabudnite si preto so sebou vziať občiansky preukaz alebo cestovný pas, a to aj pre deti, bez ohľadu na vek.
Dieťa do 5,99 rokov zadarmo s raňajkami a wellness
Cena za dieťa a ďalšiu osobu na izbe sa automaticky vypočíta v košíku počas objednávky.
V jednej izbe je možné ubytovať max. 3 osoby, keďže v izbách sa nachádza 2-lôžková posteľ a 1 prístelka. Pri väčšom počte osôb je potrebné zakúpiť viac voucherov.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň, radi by sme sa ubytovali vo vašom hoteli, avšak sme dvaja
dospelí a dve deti. Jedno dieťa spĺňa kritéria pobytu zdarma, keďže má
len 5 a druhé má 12. Dalo by sa u vás ubytovať aj v takomto počte? Aj
keď rozumiem, že izby máte trojlôžkové, avšak kebyže dieťa spi na
manželskej posteli medzi nami? Ďakujem
Hotel Móló***
Vaša požiadavka sa samozrejme dá vyriešiť, k manželskej posteli vieme
zabezpečiť pre staršie dieťa rozkladacie kreslo a ako ste písali, mladšie
dieťa bude môcť spať medzi vami.
Martina
Dobrý deň,je možné mať aj psíka.
Hotel Móló***
Milá Martina!
Samozrejme, môžeme ubytovať aj vášho domáceho miláčika, avšak za
príplatok 3.000,– HUF / domáce zviera / noc, ktorý sa platí na mieste.
Unfortunately, we do not have any family rooms, all of our rooms are equipped
with a double bed, and one extra bed suitable for a teenager.
Kind regards:
Szabolcs Hegyi
Sales Representative
andrea
Dobrý deň,
prosim, je mozne ubytovanie aj s dvoma detmi ? 3 a 5 rokov.dakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pán Goldman,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
V jednej izbe je možné ubytovať max. 3 osoby, keďže v izbách sa
nachádza 2-lôžková posteľ a 1 prístelka. Pri väčšom počte osôb je
potrebné zakúpiť viac voucherov.
V prípade ďalších otázok Vám odporúčame kontaktovať priamo
prevádzku na tel. čísle +36 20 332 0257 alebo mailom na info@hotelmolo.hu.
Prajeme Vám príjemný zvyšok dňa.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, dá sa u vás dohovoriť nemecký, pripadne slovenský?
Milá Janka Balážová!
Ďakujeme Vám za Váš dotaz!
Náš personál hovorí väčšinou anglicky.
Dear Janka Balazova!
Thank you for your enquiry!
Our staff mostly speaks english.