Otvorené vouchery: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred e‑mailom na schweintaal@schweintaal.sk s predmetom e‑mailu „Rezervácia Zľavomat“ a textom e‑mailu, ktorý obsahuje: meno, priezvisko ubytovaných, termín nástupu, tel. kontakt a počet nocí pobytu, kód voucheru
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru. Ak by ste mali záujem o dvojlôžkovú izbu s oddelenými posteľami, informujte sa o jej dostupnosti telefonicky alebo e‑mailom.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 2 dni pred dátumom nástupu je možné jedenkrát:
zmeniť termín pobytu prihlásením sa do svojho účtu v časti "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť priamo v ubytovacom zariadení.
vymeniť rezerváciu za tzv. pobyt bez termínu, pričom možnosti využitia sa riadia pôvodnými podmienkami pobytového voucheru. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
alebo vymeniť rezerváciu za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste si pobyt rezervovali. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
V prípade zrušenia rezervácie menej než 2 dni pred začiatkom pobytu alebo v prípade nedostavenia sa na pobyt voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať. Pobyty bez termínu je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty alebo refundovať po skončení platnosti voucherov podľa platných pravidiel.
Zákaznícke centrum Zľavomatu: podpora@zlavomat.sk alebo tel. číslo: +421 232 117 321.
Dobrý deň.
Máme 16.r. dcéru. Ako by sme s ňou mohli byť ubytovaní?
Ďakujem.
Monika
Penzión a turistická drevenica Schweintaal**
Dobrý deň, Monika,
v prípade pobytu ďalšej osoby máme pre Vás 4-lôžkový apartmán.
Dopláca sa na mieste 55 €/os./noc – so všetkými službami. Je však
potrebné telefonicky sa dohodnúť ohľadom obsadenosti apartmánu. Prajem
pekný deň.
Katarína
Lucia Vinceneová
Dobrý deň.
Chcela by som sa spýtať, že ak by som využila ubytovanie na 6 dní
(1 zadarmo) a mala by som 2 deti do 3 rokov, ako by sa rátali ? Dátum od
10.9–15.9.
Ďakujem
Penzión a turistická drevenica Schweintaal**
Dobrý deň, p. Vinceneová, k dispozícii máme len 1 postieľku. Druhé
dieťa by muselo spať s vami – bez nároku na stravu zdarma (alebo ak máte
vlastnú cestovnú postieľku, tak v nej). V prípade, ak by ste chceli
4-lôžkový apartmán, doplácali by ste na mieste 45 €/noc x 4 noci
(1 zdarma). Pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň.
Máme 16.r. dcéru. Ako by sme s ňou mohli byť ubytovaní?
Ďakujem.
Monika
Dobrý deň, Monika,
v prípade pobytu ďalšej osoby máme pre Vás 4-lôžkový apartmán. Dopláca sa na mieste 55 €/os./noc – so všetkými službami. Je však potrebné telefonicky sa dohodnúť ohľadom obsadenosti apartmánu. Prajem pekný deň.
Katarína