Otvorený voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie na tel.č.: +421 44 553 55 55 alebo e‑mailom: recepcia@bjornsonka.sk
Pri rezervácii je potrebné uviesť kód voucheru
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Ubytovanie je v dvojposteľovej izbe s manželskou posteľou alebo dvoma oddelenými lôžkami podľa dostupnosti typu izby (konkrétny typ izby resp. lôžok odporúčame preveriť vopred pri rezervácii)
Podľa ods. 1 písm. a) § 72 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty nemá platiteľ dane povinnosť vystaviť daňový doklad nezdaniteľnej osobe (fyzickej osobe nepodnikateľovi). V prípade, ak ste platiteľom alebo zdaniteľnou osobou, obráťte sa s vyhotovením faktúry priamo na ubytovacie zariadenie. V takomto prípade, je potrebné už pri vypĺňaní údajov priamo v objednávke zadávať správne fakturačné údaje Vašej spoločnosti. Následne, ihneď po úhrade objednávky kontaktujte ubytovacie zariadenie pre zaslanie faktúry.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zrušenia rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň.
Je možné priniesť si vlastný elektrobicykel a je ho možné na noc niekde
zamknúť ?
Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pán Tonka,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Ako je uvedené v ponuke, v rezorte sa nachádza úschovňa bicyklov.
Prajeme Vám krásny deň.
Kristina Kvackova
Dobrý den prajem :) Chcem sa informovat ohladne ubytovania,možu k vam aj
psíky?Dakujem :)
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Kristína,
ďakujeme za Vašu otázku.
Psíka je možné zobrať so sebou na pobyt za poplatok 10€/noc.
Prajeme príjemný deň.
Maroš
Na „neobmedzený“ wellness sa treba rezervovať? Respektíve je
neobmedzený alebo len 1h/noc?
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o našu ponuku.
Prosím, pre bližšie informácie ohľadom Vašej otázky Vám odporúčame
sa obrátiť priamo na prevádzku na tel. čísle: +421 445 535 555 alebo
emailom na recepcia@bjornsonka.sk.
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň.
Je možné priniesť si vlastný elektrobicykel a je ho možné na noc niekde zamknúť ?
Ďakujem
Dobrý deň, pán Tonka,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Ako je uvedené v ponuke, v rezorte sa nachádza úschovňa bicyklov.
Prajeme Vám krásny deň.