Otvorený voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie na tel.č.: +421 44 553 55 55 alebo e‑mailom: recepcia@bjornsonka.sk
Pri rezervácii je potrebné uviesť kód voucheru
Ubytovanie je v dvojposteľovej izbe s manželskou posteľou alebo dvoma oddelenými lôžkami podľa dostupnosti typu izby (konkrétny typ izby resp. lôžok odporúčame preveriť vopred pri rezervácii)
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Ubytovanie je v dvojposteľovej izbe s manželskou posteľou alebo dvoma oddelenými lôžkami podľa dostupnosti typu izby (konkrétny typ izby resp. lôžok odporúčame preveriť vopred pri rezervácii)
Podľa ods. 1 písm. a) § 72 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty nemá platiteľ dane povinnosť vystaviť daňový doklad nezdaniteľnej osobe (fyzickej osobe nepodnikateľovi). V prípade, ak ste platiteľom alebo zdaniteľnou osobou, obráťte sa s vyhotovením faktúry priamo na ubytovacie zariadenie. V takomto prípade, je potrebné už pri vypĺňaní údajov priamo v objednávke zadávať správne fakturačné údaje Vašej spoločnosti. Následne, ihneď po úhrade objednávky kontaktujte ubytovacie zariadenie pre zaslanie faktúry.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň keď chcem zobrať psa poplatok za psa sa platí na recepcii ?
Ide o malú rasu
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosíme, domáci maznáčikovia sú povolení s príplatkom 15,00€ / noc
(po dohode s recepciou). Poplatok sa platí priamo na recepcii.
Prajeme Vám krásny deň.
Zuzana
Dobrý deň,
chcem sa informovať, či zariadenie ponúka možnosť vegánskeho stravovania,
kvôli intolerancii na mliečne produkty, aj na bezlaktózové. Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Zuzana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosíme, pre bližšie zodpovedanie Vašej otázky Vám odporúčame
obrátiť sa priamo na ubytovacie zariadenie, a to na tel. čísle
+421 948 747 166 alebo mailom recepcia@bjornsonka.sk.
Prajeme Vám krásny deň.
Lukáš
Dobrý deň. Zaujímalo by ma, či je neobmedzený wellness už naozaj
neobmedzený.
V zimnom období sa nám stalo, že pri zakúpeni wellness pobytu sme mali na
kaďu až 30 minút denne.
Na recepcii sme im to, že sme si zakúpili pobyt s neobmedzeným vstupom
samozrejme pripomenuli. No neodmedzené boli len sauny a kaďa bola maximálne
na 30 minút denne.
Reakcia personálu na to, že závádzajú a klamú zákaznikov bola, že oni
s tým nič nezmôžu.
Nedá mi nespomenúť, že pri výmene sme ešte čakali 5 minút kým
predošlí pár opusti kaďu a ďalší pár už stál nad nami 5 minút pred
koncom nášho časového úseku.
Rozhodne by som to neobmedzeným wellnesom nenazval a vopred na to upozoznil
zákazníkov…
Erika Tomaskova
Dobrý deň chcela by som sa spýtať či je chatka vhodná pre 2 dospelých
a dvoch chalanov vo veku 18 16. Alebo je treba objednať si 2 chatky.
Ďakujem.
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu otázku a záujem o našu ponuku.
V 1 chatke je možné naraz ubytovať max. 3 dospelé osoby a 2 deti
alebo 2 dospelé osoby a 4 deti. Pre viac informácií kontaktujte ubytovacie
zariadenie na tel.čísle: +421 948 747 166 alebo na
emailovej adrese: recepcia@bjornsonka.sk.
V prípade ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať na emailovej
adrese: podpora@zlavomat.sk alebo
na tel.čísle: +421 232 177 321.
Dominika
Dobrý deň,chcem sa opýtať či môže ísť aj psík (2kg). Ďakujem.
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu otázku a záujem o našu ponuku.
V prípade domácich miláčikov platí:
Domáce zvieratá: 10,00€ / noc (po dohode s recepciou)
Dobrý deň keď chcem zobrať psa poplatok za psa sa platí na recepcii ? Ide o malú rasu
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosíme, domáci maznáčikovia sú povolení s príplatkom 15,00€ / noc (po dohode s recepciou). Poplatok sa platí priamo na recepcii.
Prajeme Vám krásny deň.