Otvorený voucher: Využite možnosť priamej rezervácie podľa dostupných termínov. Po zakúpení si rezervujte termín online v sekcii Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie. Prípadne si dostupnú kapacitu overte telefonicky alebo e‑mailom. Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +421 940 600 944 alebo e‑mailom na recepcia@thermalsirava.sk
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou alebo izbu vyššieho štandardu (za doplatok), overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Online termíny a otvorené vouchery: Najneskôr 2 dni pred začiatkom pobytu je možné po dohode s ubytovacím zariadením:
Zmeniť termín online rezervácie.
Zmeniť termín rezervácie z otvoreného voucheru.
Vymeniť voucher za tzv. otvorený voucher bez termínu.
Vymeniť poukaz za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, kde ste si ho rezervovali.
Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní lehoty 2 dni pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321.
Online termíny: voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať.
Otvorené vouchery: voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobry den, prečo sa neda do košika pridať dieťa staršie ako 2 roky?
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Simona,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Keď si vyberiete variant pre 2 až 4 osoby „MIMOSEZÓNA: Wellness pobyt
s polpenziou“, budete si môcť pridať do košíka dieťa do 17 rokov.
Variant „SEZÓNA: Wellness pobyt s polpenziou“ je určený pre dve osoby
a max. 1 dieťa do 2 rokov.
Prajeme Vám príjemný zvyšok dňa.
Ondrej
Je mozne vyuzit vstup do akvaparku aj po checkoute? Teda tak, ze sa clovek
odubytuje a az nasledne pojde vyuzit vstup do akvaparku?
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o našu ponuku.
Prosím, pre bližšie informácie ohľadom Vašej otázky Vám odporúčame
sa obrátiť priamo na prevádzku na tel. čísle: +421 940 600 944 alebo
emailom na recepcia@thermalsirava.sk.
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, prečo sa neda do košika pridať dieťa staršie ako 2 roky?
Dobrý deň, Simona,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Keď si vyberiete variant pre 2 až 4 osoby „MIMOSEZÓNA: Wellness pobyt s polpenziou“, budete si môcť pridať do košíka dieťa do 17 rokov.
Variant „SEZÓNA: Wellness pobyt s polpenziou“ je určený pre dve osoby a max. 1 dieťa do 2 rokov.
Prajeme Vám príjemný zvyšok dňa.