Otvorený voucher: Využite možnosť priamej rezervácie podľa dostupných termínov. Po zakúpení si rezervujte termín online v sekcii Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie. Prípadne si dostupnú kapacitu overte telefonicky alebo e‑mailom. Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č.: +421 46/541 29 63 alebo e‑mailom na info@penzionpodzamkom-bojnice.sk
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Online termíny a otvorené vouchery: Najneskôr 2 dni pred začiatkom pobytu je možné po dohode s ubytovacím zariadením:
Zmeniť termín online rezervácie.
Zmeniť termín rezervácie z otvoreného voucheru.
Vymeniť voucher za tzv. otvorený voucher bez termínu.
Vymeniť poukaz za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, kde ste si ho rezervovali.
Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní lehoty 2 dni pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321.
Online termíny: voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať.
Otvorené vouchery: voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Škoda sesternica mi ide do 14 .9 do Bojnice do kúpeľov chcela som sa tam
s ňou stretnúť a viete mi ponúknuť od 10.9 do 14.9 iný variant ?
Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Gašparová,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosíme, pre bližšie zodpovedanie Vašej otázky sa neváhajte obrátiť
na našu zákaznícku podporu na adrese podpora@zlavomat.sk.
Prajeme Vám krásny deň.
Dana Gašparová
Dobrý deň chcem sa opýtať mám záujem o tento pobyt v Bojniciach ale
chcela by som 5 dní /4 noci od 10 .9 do 14.9 môžem si ho objednať aj na
5 dní ? Ďakujem Gašparová
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Gašparová,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Momentálne máme v ponuke varianty s platnosťou 15.9. – 22.12.2023,
počas ktorých môžete absolvovať pobyt.
Prajeme Vám krásny deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Škoda sesternica mi ide do 14 .9 do Bojnice do kúpeľov chcela som sa tam s ňou stretnúť a viete mi ponúknuť od 10.9 do 14.9 iný variant ? Ďakujem
Dobrý deň, pani Gašparová,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosíme, pre bližšie zodpovedanie Vašej otázky sa neváhajte obrátiť na našu zákaznícku podporu na adrese podpora@zlavomat.sk.
Prajeme Vám krásny deň.