Pôvodná ponuka už vypršala, ale nevadí. Táto je totiž takmer rovnaká.
Wellnes dovolenka uprostred nádhernej prírody: 4* hotel vo Vršatskom podhradí
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Otvorené vouchery: Rezervácie a overenie dostupných kapacít po zakúpení voucheru e‑mailom na recepcia@hoteljason.sk
- Pri rezervácii je nutné nahlásiť kód Voucheru.
- Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
- Recepciu treba vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
- Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
- ZVÝHODNENÉ PODMIENKY PRE DETI: deti do 6 rokov (5,9 r.) ubytovanie bez nároku na lôžko a stravu ZDARMA.
- Domáci maznáčikovia nie sú povolení
- Wi-Fi zadarmo
- Parkovanie zadarmo
Najneskôr 2 dni pred dátumom nástupu je možné jedenkrát:
- zmeniť termín pobytu prihlásením sa do svojho účtu v časti "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť priamo v ubytovacom zariadení.
- vymeniť rezerváciu za tzv. pobyt bez termínu, pričom možnosti využitia sa riadia pôvodnými podmienkami pobytového voucheru. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
- alebo vymeniť rezerváciu za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste si pobyt rezervovali. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
V prípade zrušenia rezervácie menej než 2 dni pred začiatkom pobytu alebo v prípade nedostavenia sa na pobyt voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať. Pobyty bez termínu je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty alebo refundovať po skončení platnosti voucherov podľa platných pravidiel.
Zákaznícke centrum Zľavomatu: podpora@zlavomat.sk alebo tel. číslo: +421 232 117 321.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Dobrý deň chceli by sme si u vás rezervovať pobyt ale chcela by som sa spýtať či sa dá u vás zapožičať rýchlovarná konvica, pretože máme malé dieťa a na večer si dá rád teplé mliečko. Ďakujem
Dobrý deň, samozrejme, máme k dispozícii aj rýchlovarné kanvice. :)
Prosím Vás je na izbe fén?
Dobrý deň,
áno, súčasťou vybavenia na každej izbe je aj fén.
S pozdravom Recepcia Hotel Jason****
Dobrý deň,
prosím Vás dajú sa v okolí požičiať bicykle ?
Ďakujem
Dobrý deň,
žiaľ, v blízkom okolí hotela sa nenachádza požičovňa bicyklov. Pokiaľ
by ste si chceli priviezť svoj vlastný bicykel, radi Vám ho uschováme
v spoločných priestoroch hotela.
S pozdravom Recepcia Hotela Jason****
Dobrý deň chcem si rezervovať pobyt s 2 deťmi jeden 13 a druhy 5 …ale je uvedené že bez nároku na stravu …to znamená ze môže sa stravovať zadarmo alebo nemôže u vás jest dakujem
Dobrý deň,
deti do 5,99 rokov sú bez nároku na lôžko a strava zdarma. Pokiaľ si teda
želáte aj pre mladšie dieťa dokúpiť prístelku alebo polpenziu,
kontaktujte nás e-mailom na recepcia@hoteljason.sk.
S pozdravom Recepcia Hotela Jason****
Mame zaplatené termín 17.–18 06 2023 nemam pokyny kam ísť o ktoroj hodine ubytovanie kedi v nedeľu opustiť izbu .prosim odpíšte už zajtra nastupujem nic nevem…
Dobrý deň,
podrobnosti ohľadne pobytu sú uvedené na voucheri, ktorý ste obdržali
z portálu Zľavomat.
Časy sú stanovené nasledovne:
Check in: od 14:00
Check out: do 10:00
S pozdravom recepcia Hotel Jasoň****
Dobrý deň prajem
Mali by sme záujem o pobyt v lete pre 2 dospelé osoby v termine -
Od 17.7–21.7 s polpenziou
Ale chcem sa spýtať či sa dá termínik zarezervovať ale zaplatiť by sa
dalo 14.7 15.7 . Ďakujem
Dobrý deň, prosím, kontaktujte nás na tel.č. +421 904 549 724, alebo na mailovú adresu recepcia@hoteljason.sk,
kde Vám všetko vysvetlíme. :)
S pozdravom recepcia Hotel Jason****
Dobrý deň chcela by som sa spýtať , máme záujem v lete o pobyt na týždeň pre 2 osoby . Dá sa vopred zarezervovať termínik bez zaplatenia vopred?
Dobrý deň,
na Zľavomate táto možnosť nie je. Voucher je potrebné zaplatiť vopred.
Máte tu však možnosť zakúpiť si otvorený voucher a termín si vybrať
dodatočne kedy Vám to bude vyhovovať. :)
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na recepcia@hoteljason.sk.
S pozdravom
Recepcia Hotela Jason****
Dobrý deň chcem sa opýtať či je bazén vonkajší alebo len vnútorný. Ďakujem
Dobrý deň,
bazén v našom hoteli je vnútorný s vonkajšou terasou.
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na recepcia@hoteljason.sk.
S pozdravom
Recepcia Hotela Jason****
Máte na izbách kúpanie plášte?
Dobrý deň,
súčasťou výbavy na každej izbe sú aj župany, osušky, papučky a plachty
do sáun.
S pozdravom Recepcia Hotel Jason****
Dobrý deň, prosím ako to je s bezlepkovou stravou vo Vašom hoteli?
Dobrý deň,
pri nahlásení vopred nie je problém s bezlepkovou stravou. Naši kuchári
budú pripravení a Vy si môžete vychutnať skvelé jedlo. :)
S pozdravom
Recepcia Hotela Jason****
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň prajem. Máte prosím manželské postele alebo dve postele dané k sebe??? a je sprcha alebo vaňa na izbe???
Ďakujem
Dobrý deň,
izby typu Economy majú dve samostatné jednolôžka. Izby typu Comfort a Exclusive majú manželskú posteľ. Na izbe je k dispozícii sprchový kút.
S pozdravom Recepcia Hotel Jason****