Dobrý deň, Váš voucher evidujeme ako odoslaný, skontrolujte si prosím
vedľajšie priečinky ako spam, reklama, nevyžiadaná pošta… Vaše vouchery
viete nájsť aj po prihlásení na náš portál v sekcii „Moje nákupy“.
Ak by ste mali naďalej problém nájsť Váš voucher, prosím napíšte nám
email na podpora@zlavomat.sk.
Prajem Vám pekný deň!
milena kurimska
dobry den
ak si zakupim voucher na bavorske koleno viem si ho zobrat so sebou nebudem jest
v restauracii u Vas. dakujem
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dňa 17.10.2017 som si zakúpil voucher na pečené koleno link https://www.zlavomat.sk/akcia/618924-dvojkilove-stavnate-pecene-bavorske-koleno
A doteraz mi nebol doručený žiadny kupón.
Dobrý deň, Váš voucher evidujeme ako odoslaný, skontrolujte si prosím vedľajšie priečinky ako spam, reklama, nevyžiadaná pošta… Vaše vouchery viete nájsť aj po prihlásení na náš portál v sekcii „Moje nákupy“. Ak by ste mali naďalej problém nájsť Váš voucher, prosím napíšte nám email na podpora@zlavomat.sk. Prajem Vám pekný deň!