Pôvodná ponuka už vypršala, ale nevadí. Mrknite na túto od rovnakého podniku.

Vyvolanie fotiek na fotopapier FUJIFILM. Až 100 kusov fotiek!

Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke

Často sa pýtate

Ako objednať tovar
Storno podmienky
Greta Kadlecova

Dobrý deň,objednávku som spravila,ale mi píše že neplatný kod. Napísala som Zlavomat kod.,ale že je neplatný.Čo mám robiť?

Foto Morava

Dobrý večer, našel jsem zakázku na Vaše jméno a kód voucheru je v ní platný a řádně ověřený.

Dada

Dobrý deň,kde,prosím,náj­dem kolónku pre kód voucheru? Pretože keď vložím fotografie a kliknem na uzatvorenie objednávky,rovno odosiela fotografie bez možnosti niekde vložiť kód…
Ďakujem,

Foto Morava

Dobrý den, jakmile se fotografie odešlou, přejde systém do rekapitulace zakázky, kde si vyberete způsob odeslání, platby a zároveň je k disposici i kolonka pro vložení voucheru.

Ľudmila Mojžišová

Rada by som si dala vyrobiť fotografie ale neviem ako to mám urobiť aby to bolo aj odoslané správne, fotím fotoaparátom na kartu prosím poradíte mi. Ďakujem

Foto Morava

Dobrý večer, základní informace o způsobu odeslání zakázky, jsou přímo v popisu akce. Pokud potřebujete podrobnější popis, obraťte se přímo na naši laboratoř digital@fotomorava.cz . Děvčata z laboratoře Vám zašlou emailem podrobnější informace.

Nikolka Chlebanová

Dobrý den..daju sa fotky nejako upraviť- orezať, resp. ked je trošku nespravny format..orez si viem sama nastaviť – aby mi neorezalo napr hlavu ale radšej orežem zospodu…?

Foto Morava

Dobrý den, v akční ceně fotografie, není bohužel prostor na úpravy fotografií. Pokud nemáte fotografie v požadovaném poměru stran vzhledem k formátu objednaných fotografií. Doporučuji upravit poměr stran snímku před jejich odesláním. Přesné poměry stran pro jednotlivé formáty naleznete zde: http://www.fotomorava.cz/definice-formatu-orez-fotografie-a-rozliseni/

Katka

Zdravím,