Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily alebo objavte ďalšiu.
Jazda na automobiloch Tesla X P90D či Tesla S P90DL
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Rezervácia: Po zakúpení voucheru je potrebné urobiť rezerváciu termínu prostredníctvom e‑mailu na: najom@teslarental.sk.
- Stačí sa preukázať platným voucherom v mobilnom telefóne, v sms alebo prostredníctvom zákazníckej aplikácie.
- UPOZORNENIE: V prípade poškodenia auta sa na zákazníka vzťahuje 5% spoluúčasť na poistnej škode (min. však vo výške 500€).
- Odporúčame rezervovať si termín čo najskôr. Jazdy sa uskutočňujú aj počas zimy, ak je vozovka bez ľadu a snehu.
- www. TeslaRental.sk
- V prípade, ak sa nemôžete dostaviť na dohodnutý termín, oznámte to čo najskôr na tel. č. +421 908 359 001.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Zdravím pred 2 týždňami som objedná tento zlavomat. Do dnes nič neprišlo. Úhradu som vykonala ihneď 21.11.2017.dakujem za skorú odpoveď
Dobry den, skuste, prosim kontaktovat priamo zlavomat. Mal by Vam prist kupon, na zaklade ktoreho si u nas dohodnete termin jazdy. Zelame krasny den a verime, ze sa tato situacia cim skor vyriesi.
Dobry den nevidim tu zmluvu ktoru musi klient podpisat poprosim vas poslite mi ju na email.
Dobrý deň,
žiadnu zmluvu klient pri jazde s inštruktorom nepodpisuje. Podpisuje len
čestné prehlásenie, že si je vedomý spoluúčasti v prípade spôsobenia
dopravnej nehody a uhradenia prípadnej pokuty za porušenie pravidiel cestnej
premávky.
Želáme príjemny deň
Dobrý deň, chcela by som tento voucher /Jazda na automobiloch Tesla X P90D
či Tesla S P90DL/ zakúpiť ako darček pre zaťa k Vianociam. Problém je,
že žijem a pracujem v Čechách a teda neviem ako mám postupovať. Platba
eurami nie je problém. Za odpoveď vopred ďakujem.
s pozdravom Henrieta
Dobrý večer,
ďakujeme pekne za záujem o kúpu kupónu. Čo sa týka možnosti platby, na
to Vám určite odpovedia priamo pracovníci zľavomatu, ale pokiaľ vieme, je
možné platiť prevodom na účet a úplne najjednoduchšie je platiť
platobnou kartou.
Dobrý deň,
chcel by som sa opýtať, či platnosť voucheru, ktory by bol zakupeny este
tento rok pred Vianocami, vyprsi 30.3.2018, alebo bude mozne si voucher predlzit
na jar/leto.
Dakujem pekne za odpoved.
S pozdravom
Dobrý večer, platnosť kupónov zatiaľ neplánujeme predlžovať na obdobie po marci
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň,
chcela by som sa spýťať, či je po zakúpení voucheru možné urobiť rezerváciu termínu až po Vianociach a aký je postup ak dostupné termíny do konca marca nebudú vyhovujúce.
Ďakujem za odpoveď
Dobry den,
ano, je mozne zacat rezervaciu po Vianociach, pripadne po Novom roku. Do konca marca je od januara v podstate k dispozicii 90 dni, urcite sa nam podari najst vhodny termin. Je potrebne sa na najom@teslarental.sk ozvat cim skor a poslat cislo kuponu a vseobecne vyhovujuce dni, kedy Vam vyhovuje alebo naopak nevyhovuje jazdy realizovat. Ani tak nie konkretne datumy, ako skor dni a casy v tyzdni. Podla preferencii klientov sa potom snazime najst vhodne terminy. Samozrejme, cim neskor sa klient ozve, tym je sanca, ze bude mozne jazdu zrealizovat v dnoch ci casoch, ktore uviedol, mensia.