Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý den,
máme zájem o výše uvedenou nabídku ve dnech 20.-22.5.18. Musíme
kontaktovat hotel pro volnou kapacitu ? Je zaručený pokoj s výhledem na
město ? Děkuji za odpověd.
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
Rezervácie pobytu je potrebná vopred na tel.č.: +421 911 959 981 alebo
na e-mailovej adrese hotel@panoramahotel.sk,
kde vám poskytnú aj potrebné informácie ohľadne výhľadu z izieb.
Pekný deň.
gita
Nemate v ponuke Tajecke Teplice?
Emília Krpelanová
Aké sú ceny pre pacientov skupiny B
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
máme zájem o výše uvedenou nabídku ve dnech 20.-22.5.18. Musíme kontaktovat hotel pro volnou kapacitu ? Je zaručený pokoj s výhledem na město ? Děkuji za odpověd.
Dobrý deň,
Rezervácie pobytu je potrebná vopred na tel.č.: +421 911 959 981 alebo na e-mailovej adrese hotel@panoramahotel.sk, kde vám poskytnú aj potrebné informácie ohľadne výhľadu z izieb.
Pekný deň.