Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobry den, nemate prosim volne od 7, prip.8 do 11.3. Pre 2 patclenne
rodiny, s detmi 7, 5 a 1 rok. Dakujem
Penzion Chiranka
Dobrý den,
v termínu 7 . – 11.3.2018 bohužel máme volný pokoj pouze pro
1 pětičlenou rodinu.
V případě zájmu o rezervaci, nás prosím neváhejte kontaktovat na email
chiranka@heliosjeseniky.cz.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, nemate prosim volne od 7, prip.8 do 11.3. Pre 2 patclenne rodiny, s detmi 7, 5 a 1 rok. Dakujem
Dobrý den,
v termínu 7 . – 11.3.2018 bohužel máme volný pokoj pouze pro 1 pětičlenou rodinu.
V případě zájmu o rezervaci, nás prosím neváhejte kontaktovat na email chiranka@heliosjeseniky.cz.