Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily alebo objavte ďalšiu.
Romantický pobyt v historických Niepołomiciach neďaleko Krakova
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Netermínový variant: Po zakúpení kupónu je potrebná rezervácia vopred na tel. č.:+48 (12) 28 10 144, prípadne e‑mailom: recepcja@hotelniepolomice.pl.
- Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
- Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za Vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk
- Pri rezervácii je potrebné nahlásiť číslo kupónu.
- Voucher je možné využiť od pondelka do nedele.
- Je možné zakúpiť si viacero kupónov a predĺžiť si tak pobyt.
- Check in/Check out: 14:00 hod./ 11:00 hod.
- Termínový variant: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
- V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
- Deti do 4 rokov (3,99 r.) zadarmo.
- Dieťa od 4 rokov alebo dospelá osoba: 15€ (60 PLN) /noc s raňajkami
- Dieťa od 4 rokov alebo dospelá osoba: 20€ (80 PLN)/noc s polpenziou.
- Wi-Fi zadarmo
- Parkovanie zadarmo
- Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
- V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
- Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
- Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Dobry deň, zaujímalo by ma, či izby majú balkón. Ďakujem
Dobrý deň,
S touto požiadavkou je potrebné sa obrátiť priamo na hotel na recepcja@hotelniepolomice.pl.
Nakoľko sa jedná o zahraničný hotel, komunikácia prebieha v cudzom
jazyku. Pokiaľ potrebujete s komunikáciou pomôcť, kontaktujte nás na podpora@zlavomat.sk.
Pekný deň.
Chcem sa spýtať ako je to v Poľsku cez Veľkú noc. Sú otvorené múzeá? Chceme si v tom čase rezervovať pobyt.
Dobrý deň,pri platbe online kartou,mi stale vypisuje,ze je nespravny kod,mozem to zaplatit aj inac ? … bankovým prevodom?
Dobrý deň,
pokiaľ máte záujem zakúpiť pobyt na online termín, platba je možná iba
kartou online. Zrejme nemáte od banky schválené takéto platby. Samozrejme,
že viete zaplatiť aj bankovým prevodom, avšak je potrebné, aby ste
zakúpili pobyt bez termínu a následne si termín preverite a zarezervujete
priamo v hotely. V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať
na podpora@zlavomat.sk
Pekný deň.
Chceli by sme ísť piati, kúpim 2 vouchery po 2 osoby, chcela by som vedieť, či je možná jedna izba s prístelkou pre tretiu dospelú osobu – dcéra má 19 rokov. Samozrejme s doplatkom rátam. Dakujem.
Dobrý deň,
3. osoba na izbe a dieťa nad 12 rokov: 60 PLN (14 €)/osoba/noc
s raňajkami. Je potrebné vopred kontaktovať hotel a oboznámiť ich s tým,
že potrebujete prístelku na izbe. Príplatok za prístelku sa hradí až
priamo na recepcii.
Pekný deň.
Dobrý deň, mám zakúpený voucher na jednu noc. Je možné si dokúpiť ešte jeden kupón na jednu noc a spojiť tieto kupóny do jedného pobytu?
Dobrý deň,
túto informáciu je potrebné si overiť priamo s hotelom.
Pekný deň.
Dobrý deň, mám záujem o pobyt pre rodinu 2 dospelí +3 deti (11,13,15 rokov) na termín 1.3–3.3.2018 (2noci) zaujíma ma, či je voľný termín a cena pobytu. Ďakujem, MH
Dobry den chcem sa spytat na termin pobytu od 24 do 25.2 ci mate volne 2 izby pre 4 osoby dakujem
Dobrý deň.Poprosím info o dostupnosti termínu 8.-9.-10.-11.3.2018 pre
dva páry.
Ďakujem.
Tatiana
Dobrý deň,
na daný termín sú ešte voľné kapacity, môžte si zakúpiť pobyt priamo
na online termín, ktorý ste uviedli a nieje potrebné už kontaktovať hotel,
rezervácia bude záväzná.
Dobrý večer, chcem sa spýtať či nemávate na zľavomate aj zájazdy-pobyty kde je doprava autobusom. Nakoľko nemáme auto :/
Dobrý deň Paula,
doprava zájazdom je iba pri zájazdoch. Ak máte záujem o pobyt, tam je iba
individuálna doprava, takže môžte využiť aj vlak alebo autobus, pokiaľ
nemáte k dispozícií auto.
Želám pekný deň.
Zdravim, nejako sa neviem docitat dokedy je nutne voucher uplatnit resp. ci to je nejako ohranicene terminom? Dakujem
Dobrý deň Jakub,
platnosť voucheru je do 23. 12. 2018.
zdravim, chcem sa opytat ze ked to zaplatim tak do kolkych dni to pride na mail? chcem to kupit ako darček na vianoce
Dobrý deň,
pokiaľ budete platiť bankovým prevodom, voucher Vám bude odoslaný do
3 pracovných dní, pokiaľ zaplatíte kartou online, voucher Vám príde na
email ihneď. V prípade akýchkoľvek otázok nás prosím neváhajte
kontaktovať na podpora@zlavomat.sk
Želám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, chcel by som sa opytat, ci je mozny pobyt so psom (nemecky ovciak). Dakujem
Dobrý deň,
S touto požiadavkou je potrebné sa obrátiť priamo na hotel na recepcja@hotelniepolomice.pl. Nakoľko sa jedná o zahraničný hotel, komunikácia prebieha v cudzom jazyku. Pokiaľ potrebujete s komunikáciou pomôcť, kontaktujte nás na podpora@zlavomat.sk.
Pekný deň.