Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily alebo objavte ďalšiu.
Obľúbený pobyt pre dvoch v podmanivom Krakove v Hoteli Conrad****
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Rezervácia: po zakúpení kupónu je potrebné overiť si voľný termín v hoteli na e‑maile hotel@conradhotel.pl, prípadne na tel. č. +48 12 293 00 00, +48 600 134 124 (poľsky, anglicky).
- Pri rezervácii je potrebné uviesť kód Voucheru
- Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
- Pomoc pri rezervácii: rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk.
- Je možné spojiť kupóny a predĺžiť si tak pobyt.
- Dieťa do 6 r. zdarma.
- Dieťa 6 - 15 r. 100 PLN (cca 24 €) za pobyt na 2 noci.
- Možná 1 prístelka na izbe.
- Domáci maznáčikovia: 35 PLN/night
- Wi-Fi zadarmo
- Parkovanie zadarmo (Parkovanie v garáži: 10€/noc)
- Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
- V prípade zrušenia rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
- Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
- Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Mám zaplatený pobyt,kde nájdem voucher?
Dobrý deň, Ľuboš,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky. Skontrolujte si prosím
priečinky „Spam“, „Reklama“, prípadne „Propagácie“.
V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás neváhajte opätovne
kontaktovať na tel. čísle +421 232 117 321, prípadne e-mailom na podpora@zlavomat.sk.
Prajem Vám krásny deň.
Dobry den. Platnost kuponu je do 21.12.2018, to znamena, ze tento den je posledny kedy sa da nastupit na pobyt alebo musi byt pobyt ukonceny tymto terminom? Dakujem.
Dobrý deň, Róbert,
ďakujeme za Vašu otázku. Voucher je možné využiť len do termínu
skončenia platnosti, takže tento termín predstavuje posledný možný termín
pobytu.
Prajem Vám krásny deň.
Chcem vediet ci su izby vybavené balkónom a sprchovim kutom ak nie tak si doplatil.
Dobrý deň, Peter,
ďakujeme za Vašu otázku. Ohľadne tejto informácie je potrebné kontaktovať
priamo hotel na hotel@conradhotel.pl,
prípadne na tel. č. +48 12 293 00 00, +48 600 134 124.
Prajem Vám krásny deň.
Je možne keby ste nam overili dostupnosť volneho terminu v čase od
11. až 20.10.2018 pre 4 osoby na dve noci.potom by sme kupili voucher a
objednali
Ďakujem Bodikova
Dobrý deň, Edita,
ďakujeme za Vašu otázku. Napíšte nám Vašu požiadavku e-mailom na podpora@zlavomat.sk a my
Vám s rezerváciou radi pomôžeme.
Prajem krásny deň.
Dobrý deň, aká je prosím cena za wellness,ktorý je za príplatok ? Ďakujem
Dobrý deň,
Ohľadne ceny doplnkových služieb je potrebné kontaktovať priamo hotel na hotel@conradhotel.pl
alebo +48 122 930 000. Nakoľko sa jedná o zahraničný hotel,
komunikácia prebieha v cudzom jazyku. Pokiaľ potrebujete s komunikáciou
pomôcť, kontaktujte nás na podpora@zlavomat.sk.
Pekný deň.
dobry den dala by sa vyuzit zlava pre dve osoby v termine od 1.6.18 do 3.6.18 dakujem
Dobrý deň,
Ohľadne dostupnosti termínov je potrebné kontaktovať priamo hotel na hotel@conradhotel.pl
alebo +48 122 930 000. Nakoľko sa jedná o zahraničný hotel,
komunikácia prebieha v cudzom jazyku. Ak potrebujete s komunikáciou
pomôcť, kontaktujte nás na podpora@zlavomat.sk
Pekný deň.
Dobrý deň,ak chcem aby ste rezervaciu urobili Vy od 3.8.2018 do
5.8.2018 s raňajkami formou švédskych stolov musím najprv zakúpiť
woucher,alebo ako to je??Ide presne o tieto datumy…Príchod 3.8.-odchod 5.8.
??
Za odpoveď Ďakujem
Dobrý deň,
Ohľadne rezervácie je potrebné kontaktovať priamo hotel na hotel@conradhotel.pl
alebo +48 122 930 000. Nakoľko sa jedná o zahraničný hotel,
komunikácia prebieha v cudzom jazyku. Ak potrebujete s komunikáciou
pomôcť, kontaktujte nás na podpora@zlavomat.sk. Bez
voucheru Vám môžeme iba prezistiť dostupnosť termínu v hoteli.
Rezervácia je možná až po zakúpení voucheru.
Pekný deň.
Dobrý večer, keby dcérka 6 ročná (cca 2 mesiace) spala s nami na jednej posteli, hoci by sme za ňu zaplatili tých 24€, mohli by sme ešte žiadať prístelku pre 13-ročného syna, za ktorého by sme tiež platili 24€?
Dobrý deň,
Je potrebné kontaktovať priamo hotel na hotel@conradhotel.pl
alebo +48 122 930 000. Nakoľko sa jedná o zahraničný hotel,
komunikácia prebieha v cudzom jazyku. Ak potrebujete pomoc pri komunikácii,
napíšte nám prosím na podpora@zlavomat.sk.
Pekný deň.
Chceme ísť 2 dospelí 3 deti 3 rokov,10 rokov,13 rokov. Olinclusve. Na tri nocí. Od 19.2.2018
Dobrý deň,
na daný termín je potrebné kontaktovať priamo hotel.
Želám pekný deň.
Dobry den,da sa upravit voucher tak,ze by to bolo 3osoby/1noc s ranajkami?
Dobrý deň,
voucher nieje možné upraviť, v ponuke sú iba dané varianty na
2 noci,žiaľ na 1 noc neponúkame. Pokiaľ chcete ísť 3 osoby, je
potrebné si za 3 osobu doplatiť nasledovne :
Dieťa do 6 r. zdarma.
Dieťa 6 – 15 r. 100 PLN (cca 24 €) za pobyt na 2 noci.
Možná 1 prístelka na izbe.
Dobrý deň,máte voľný termín od 26.01.-28.01.2018?
Koľko nás bude stáť pobyt pre dve osoby(na tieto
3 dni,2 noci)s raňajkami?
Ďakujem
Dobrý deň,
pobyt by vás vyšiel 95,00 € s raňajkami pre 2 osoby, avšak na daný
termín je potrebné kontaktovať hotel, keďže my nevidíme do ich
rezervačného systému.
Želám pekný deň.
Dobrý večer aká cena by bolA pre 2×dieta a 2×dospely Krakow
Dobrý deň,
cena závisí od toho, aký variant pobytu si vyberiete, či s raňajkami alebo
bez a od termínu. Príplatky za deti sú nasledovné :
Dieťa do 6 r. zdarma.
Dieťa 6 – 15 r. 100 PLN (cca 24 €) za pobyt na 2 noci.
Možná 1 prístelka na izbe.
Mate volné 2 izb. pre dva pári 2.1.2018–4.1.21–018 s ranajkami?
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, prosím vás pomohli by ste mi so zistením dostupnosti v termíne od 1.11.2018 do 3.11.2018, pre dve osoby ?
Dobrý deň, Romana,
ďakujeme za Váš záujem o naše ponuky. Prosím kontaktujte nás s Vašou požiadavkou na podpora@zlavomat.sk a my Vám radi pomôžeme.
Prajem Vám krásny deň.