Dobrý den , 26.1.2018 som si zakúpil voucher , no doposiaľ som ho
neobdrzal , ako mám postupovať , ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Váš voucher evidujeme ako odoslaný, skontrolujte si prosím
vedľajšie priečinky ako spam, reklama, nevyžiadaná pošta… Vaše vouchery
viete nájsť aj po prihlásení na náš portál v sekcii „Moje nákupy“.
Ak by ste mali naďalej problém nájsť Váš voucher, prosím napíšte nám
email na podpora@zlavomat.sk.
Prajem Vám pekný deň!
Vlastička Zakopalová
Dobrý večer , 22.1.2018 som si zakúpila voucher , no doposiaľ som ho
neobdrzala , ako mám postupovať , ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
voucher vám bol odoslaný 23.1.2018 a dnes som vám ho preposlala ešte raz,
len si prosím skontrolujte aj priečinok spam a reklamné priečinky. Všetky
vaše vouchery nájdete aj po prihlásení na zlavomat v sekcii Moje
nákupy.
Želám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den , 26.1.2018 som si zakúpil voucher , no doposiaľ som ho neobdrzal , ako mám postupovať , ďakujem
Dobrý deň, Váš voucher evidujeme ako odoslaný, skontrolujte si prosím vedľajšie priečinky ako spam, reklama, nevyžiadaná pošta… Vaše vouchery viete nájsť aj po prihlásení na náš portál v sekcii „Moje nákupy“. Ak by ste mali naďalej problém nájsť Váš voucher, prosím napíšte nám email na podpora@zlavomat.sk. Prajem Vám pekný deň!