Jedna osoba si môže zakúpiť po dohode s recepciou viac kupónov.
Netermínový variant: Overenie voľnej kapacity a rezervácia vopred na t. č. +421 905 771 211 alebo mailom info@hotel-bristol.sk
Termínový variant: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť). V prípade, že budete potrebovat izbu s prísteľkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru. Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ se na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Podľa ods. 1 písm. a § 72 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty nemá platiteľ dane povinnosť vystaviť daňový doklad nezdaniteľnej osobe (fyzickej osobe nepodnikateľovi). V prípade, že ste platiteľom alebo zdaniteľnou osobou, obráťte sa s vyhotovením faktúry priamo na ubytovacie zariadenie. V takom prípade je ale potrebné už pri vypĺňaní údajov priamo v objednávke zadávať správne fakturačné údaje Vašej spoločnosti. Následne po úhrade objednávky kontaktujte ubytovacie zariadenie pre zaslanie faktúry.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobry den, chcela by som sa opýtať od ktorej hodiny – do ktorej hodiny
máte check in. Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
Check in od 14:00 – Check out do 10:00.
Pekný deň.
Katarína Mlynarčíková
Dobrý deň.Ďakujem za odpoveď. Škoda, že ste už ukončili túto ponuku.
Do 2 týždňov by som asi potrebovala také niečo kúpiť ( ako darček ),
takže musím hľadať inde.
Hotel Bristol
Mrzí nás to, že ste to nestihli. Snáď nabudúce.
Katarína Mlynarčíková
Dobrý deň,ešte 2 dní dozadu ste tu mali ponuku na romantický pobyt pre
2 s dlhšou platnosťou ( zdá sa mi že do konca augusta..) za 155€ za
3 noci s polpenziou a tuším masazou,ale už to tu neviem nájsť. Uvažujete
ešte o takejto ponuke prosím?
Hotel Bristol
Dobrý deň. Zatiaľ o takej ponuke neuvažujeme. Avšak na letnú sezónu
pribudnú nejaké nové balíčky.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, chcela by som sa opýtať od ktorej hodiny – do ktorej hodiny máte check in. Ďakujem
Dobrý deň,
Check in od 14:00 – Check out do 10:00.
Pekný deň.