V prípade, že sa nemôžete dostaviť na vopred dohodnutý termín, oznámte to, prosím, aspoň 1 deň vopredna tel. čísle +421 905 914 969.
Anna Ďugelová
Volala som už niekoľko krát do salónu, nemôžem sa tam dovolať.
Kupón mám už kúpený. Čo teraz?
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Anna,
ďakujeme za Vašu otázku. Prosím kontaktujte nás na podpora@zlavomat.sk a my
Vám Váš problém pomôžeme vyriešiť.
Prajem pekný deň.
Anna
Tri dni vyvolávam do Naj pedikury a nemôžem sa tam dovolať.
NAJ Pedikúra
Dobrý deň, rozprával som sa o tom so zamestnankyňou a ako už niekoľko
rokov aj teraz mi potvrdila že keď pracuje, nemôže zdvihnúť telefón a pri
prvej príležitosti volá späť na neprijaté hovory. Za pochopenie ďakujem,
poprípade mi pošlite na seba kontakt.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Volala som už niekoľko krát do salónu, nemôžem sa tam dovolať.
Kupón mám už kúpený. Čo teraz?
Dobrý deň, Anna,
ďakujeme za Vašu otázku. Prosím kontaktujte nás na podpora@zlavomat.sk a my Vám Váš problém pomôžeme vyriešiť.
Prajem pekný deň.