Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily alebo objavte ďalšiu.

Festival Európske Ľudové Remeslo – neobmedzený vstup

4,8 / 5 FESTIVAL EURÓPSKE ĽUDOVÉ REMESLO (5 pobočiek) Kežmarok  (mapa)

Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke

Často sa pýtate

Ako uplatniť
Benefity
Alena

Dobrý deň, dá sa kúpiť aj lístok na 1 deň na piatok? Ak si kúpim lístok cez zľavomat, musím si voucher vytlačiť, alebo sa stačí preukázať mailom?

Zlavomat.sk

Dobrý deň, Alena,

žiaľ ponuka o ktorú máte záujem už vypršala a preto nie je možné si lístok na festival u nás zakúpiť.

Prajem pekný deň.

Ľubomír

Dobry den chcem sa spytat ak mam 17 rokov ale nemam ISIC KARTU a som student .Tak mam zlavu alrbo platim listok pre dospelého ? Dakujem

Zlavomat.sk

Dobrý deň, Ľubomír,

žiaľ akcia o ktorú máte záujem vypršala. A tak už nie je možné si lístok na festival u nás zakúpiť.

Prajem pekný deň.

Peter Palkovič

Kde môžem kúpiť detský lístok za 5,00 EUr, ponúka mi to len 8,00 EUROVý lístok

Zlavomat.sk

Dobrý deň, Peter,

za dieťa do 18 rokov sa platí príplatok k voucheru v hodnote 5€ na mieste podujatia.

Prajem pekný deň.

M. Ondrusek

Dobrý deň, ako je možné zakúpiť vstupenku pre držiteľa ISIC karty?

Zlavomat.sk

Dobrý deň,

ďakujeme za otázku, ale žiaľ cez našu stránku sa zľava cez ISIC kartu uplatniť nedá.

Prajem pekný deň.

Ján

Neobmedzený vstup za 8 € pre dospelých je na tri dni ?

Európske ľudové remeslo

Dobrý deň, áno, predpredajový vstup za 8 eur platí na tri dni.

Zuzana

Dcera ma ztp ma 19 rokov…ma si zakupit listok ci ma nejaku zlavu ale ako je to??? Dakujem Kiskova

Európske ľudové remeslo

Dobrý deň,
iba ŤZP-S majú vstup zadarmo. Držitelia preukazu ŤZP platia vstupné. Pekný deň.

Jana

dá sa vstup zakupiť dopredu prefotiť ZŤP a poslať vďaka

Európske ľudové remeslo

Dobrý deň, nerozumiem otázke.
Na zakúpenie vstupenky vopred slúži práve tento predpredaj.

Renáta Babjaková