Pôvodná ponuka už vypršala, ale nevadí. Mrknite na túto od rovnakého podniku.
Zážitková plavba vyhliadkovou loďou pre dospelých aj deti!
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Miesto na lodi je potrebné si rezervovať vopred telefonicky na čísle +421 2 529 32 226, zaslaním e‑mailu na travel@lod.sk alebo osobne v cestovnej agentúre SPaP-LOD, a.s.. Pri rezervácii je nutné nahlásiť číslo voucheru.
- Po rezervácii lístka je nutné prísť si ho osobne vyzdvihnúť do cestovnej agentúry SPaP-LOD, a.s..
- Check in najneskôr 15 minút pred začiatkom plavby.
- Dieťa do 2 rokov v sprievode rodiča cestuje zadarmo bez nároku na miesto.
- Po výmene voucheru za lístok už zmena termínu nie je možná a pri nedostavení sa na plavbu lístok stráca platnosť. Zmena rezervácie je možná maximálne 1-krát a po dohode vopred.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Dobrí deň ja bi som sa chcela ako sa dá rezervovať lístok rodinu vo pred išli bi sme okolo 15.08 2018
Dobrý deň, Mária,
ďakujeme za Vašu otázku. V našej ponuke máme spiatočný lístok pre
1 osobu, takže pre každého člena, je potrebné zakúpiť 1 voucher.
Termín plavby si je potrebné rezervovať na tel. čísle +421 2 529 32 226,
zaslaním e-mailu na travel@lod.sk alebo osobne
v cestovnej agentúre SPaP-LOD, a.s..
Prajem pekný deň.
Dobrý deň, chcela som sa informovať, či je možné zakúpiť spiatočný lístok s tým, že odchod z Ba by bol v sobotu, podľa rozvrhu, ale následný odchod z Čilistova by bol až na druhý deň (čiže v nedelu) tiež podľa rozvrhu? ďakujem Maječíková
Dobrý deň,
samozrejme, je možné vykonať aj takúto rezerváciu. Prajeme Vám
pekný deň.
Dobry den,
Pri kupe 2 kuponov pre dospele osoby je potrebne kupit kupon pre dieta od
2 rokov? Na vasej stranke mate info ze pri kupe 2 listkov pre dospelych
1 dieta bezplatne. Ak kupim 3 kupony – 2× dospely 1× dieta do cilistova,
vyjde to drahsie ako kupa 2 listkov pre dospeleho v plnej cene.
Na vase cislo sa neda dovolat.
Dobrý deň.
Pokiaľ máte záujem o lístky cez zlavomat musia mať všetky osoby zakupene
lístky. Rodinný lístok sa dá kúpiť iba u nás v cestovej kancelarii.
Prajeme pekný deň
Dobrý deň,chcem sa spýtať,lístok je obojsmerný? Píšete len spiatočný,takže tam si musím kúpiť ? Ďakujem
Dobrý deň, spiatočný lístok (obojsmerný) Vám slúži na plavbu tam aj späť. Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň,
chcem sa spýtať či na lodi nachádza toaleta,
či je možné sa kúpať počas vylodenia (či sa oplatí brať plavky:) )
a či sa člnkovanie dopláca na mieste alebo už je v cene voucheru,
Ďakujem.
Dobrý deň, na palube lode sa nachádza aj toaleta. V cene cestovného lístka do Čilistova, ktorý dostanete po zamenení voucherov v našej cestovnej agentúre, je pobyt na pláži Micri Ammos s ležadlom a slnečníkom, člnkovanie, beach volejbal, futbal, bedminton, stolný tenis, petanque, mini ZOO, 15% zľava na konzumáciu v hoteli Kormorán, služby detského animátora počas pobytu. Prajeme pekný deň
Dobrý deň,chcem si kúpiť lístok do Čilistova na loď.Môže ísť aj malý pes?
Dobrý deň, plavbu do Čilistova je možne uskutočniť aj so psíkom. Lístok je potrebné zakúpiť v našej cestovnej agentúre za poplatok 3.- EUR. Pes musí mať počas plavby nasadený náhubok. Majiteľ je povinný preukázať zdravotný záznam psa. Prajeme príjemný deň
Môže cestovať do Čilistova aj pes?Ďakujem
Dobrý deň, plavbu do Čilistova je možne uskutočniť aj so psíkom. Lístok je potrebné zakúpiť v našej cestovnej agentúre za poplatok 3.- EUR. Pes musí mať počas plavby nasadený náhubok. Majiteľ je povinný preukázať zdravotný záznam psa. Prajeme príjemný deň
Prosim Vas, za akych podmienok moze ist na plavbu 4r dieta? V ramci SR plavby tiez treba doklad totoznosti na palubu – teda pas?
Dobry den,
dieta od 2 rokov plati plnu sumu detského listka.
V ramci SR nie je potrebne mat zo sebou pas.
S priatelskym pozdravom
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Aký lístok potrebujú ZTP-S.SME MOBILNÝ.MÁME NÁROK NA ZĽAVU?
Ďakujem
Dobrý deň. Vo Vašom prípade Vám odporúčame informovať sa bližšie o cenách na našom telefónnom čísle alebo mailom. Prajeme Vám pekný deň.