Otvorený Voucher: Rezerváciu je potrebné vykonať emailom na info@hotelpallone.hu (anglicky, maďarsky) alebo telefonicky na + 36 20 3976 756.
pri rezervácii je potrebné zaslať číslo kupónu
overenie dostupných kapacít je možné telefonicky na + 36 20 3976 (anglicky, maďarsky)
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou (za doplatok), overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Do poznámky pri online rezervácii uveďte celkový počet osôb, vrátane detí spolu s ich vekom (anglicky alebo maďarsky)
Podľa ods. 1 písm. a) § 72 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty nemá platiteľ dane povinnosť vystaviť daňový doklad nezdaniteľnej osobe (fyzickej osobe nepodnikateľovi). V prípade, ak ste platiteľom alebo zdaniteľnou osobou, obráťte sa s vyhotovením faktúry priamo na ubytovacie zariadenie. V takomto prípade, je potrebné už pri vypĺňaní údajov priamo v objednávke zadávať správne fakturačné údaje Vašej spoločnosti. Následne, ihneď po úhrade objednávky kontaktujte ubytovacie zariadenie pre zaslanie faktúry.
Rezerváciu môžete 14 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 14 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Zaujimalo by ma od 29.8 do 22.8 pre dve osoby je to mizne ? Kolko by to
stalo ako treba zarezervovat ? Dakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Katarína, rezerváciu na konkrétny termín je potrebné
preveriť priamo s hotelom. Môžete tak urobiť priamo na adrese recepcja@kingahotel.com.
Nakoľko sa jedná o zahraničný hotel, komunikácia prebieha v cudzom
jazyku. Pokiaľ by ste mali s komunikáciou problémy, neváhajte nás
s Vašou požiadavkou kontaktovať na adrese podpora@zlavomat.sk a my
rezerváciu radi vybavíme za Vás.
Prajem pekný deň.
Anna Chudá
zaujíma ma termín od 18.8.18–21.8.18 ,ak je voľný,za akú cenu.jednalo
by sa o 8 ľudí,resp.4 páry.ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Anna, rezerváciu na konkrétny termín je potrebné preveriť
priamo s hotelom. Môžete tak urobiť priamo na adrese recepcja@kingahotel.com.
Nakoľko sa jedná o zahraničný hotel, komunikácia prebieha v cudzom
jazyku. Pokiaľ by ste mali s komunikáciou problémy, neváhajte nás
s Vašou požiadavkou kontaktovať na adrese podpora@zlavomat.sk a my
rezerváciu radi vybavíme za Vás.
Prajem pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Zaujimalo by ma od 29.8 do 22.8 pre dve osoby je to mizne ? Kolko by to stalo ako treba zarezervovat ? Dakujem
Dobrý deň, Katarína, rezerváciu na konkrétny termín je potrebné preveriť priamo s hotelom. Môžete tak urobiť priamo na adrese recepcja@kingahotel.com. Nakoľko sa jedná o zahraničný hotel, komunikácia prebieha v cudzom jazyku. Pokiaľ by ste mali s komunikáciou problémy, neváhajte nás s Vašou požiadavkou kontaktovať na adrese podpora@zlavomat.sk a my rezerváciu radi vybavíme za Vás.
Prajem pekný deň.