Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily alebo objavte ďalšiu.
Štýlový obraz na plátne z vlastnej fotografie od FaxCOPY
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Objednávka: objednávku realizujte v on-line aplikácii.
- Odporúčaná veľkosť fotografie aspoň 5 pixelov na 1 mm tlače.
- Osobný odber v 41 predajniach FaxCOPY (zdarma / 5 pracovných dní)
- Doručenie na adresu zákazníka: 6.1€ (5 pracovných dní)
- Upozornenie: Za jeden poplatok 6.1€ za doručenie na adresu je možné zaslať max. 3 obrazy.
- Priamo pri zadávaní objednávky je možné za príplatok zvoliť hrubšie umelecké plátno (profi obraz) a/alebo spevňovaciu priečku (odporúčame pri väčších rozmeroch). Obe možnosti nie sú zahrnuté v cene voucheru.
- Pri zvolení tlače na hrubšie plátno sa doba dodania automaticky predlžuje min. o 3 pracovné dni. Produkt si môžete vyzdvihnúť vo vami zvolenej predajni FaxCOPY.
- Využitie: voucher nezahŕňa dodatočné úpravy fotografie. Akciu nie je možné kombinovať s inými akciami a zľavami.
UPOZORNENIE
Objednávku nie je možné vytvárať na mobilnom zariadení, prosím použite klasickú desktop verziu webstránky Faxcopy na stolovom počítači, prípadne notebooku.
- Po realizovaní objednávky ju už nie je možné stornovať nakoľko ide o objednávku podľa požiadaviek zákazníka
Dobrý deň chcel by som sa opýtať či zasielate aj do zahraničia Dakujem
Dobrý deň, mala by som záujem o obraz s rozmermi 60×60 a však potrebovala by som to do 30.8.2018. Stihli by ste mi obraz vyhotoviť do tohto dátumu ? Keďže to chcem ako svadobný dar na 1.9.2018.
Dobrý deň, áno stíhame to. Prosím, zadajte si objednávku čo najskôr, prípadne do poznámky uveďte, dokedy najneskôr to potrebujete mať vyhotovené.
Dobrý deň, kúpila som si poukaz na zľavu, platbu mi hneď stiahlo, ale stále mi neprišlo potvrdenie na mail. Ako mám postupovať?
Dobrý deň, Lucia,
ďakujeme za Vašu otázku. Váš voucher evidujeme ako odoslaný dňa
21.8.2018, avšak zasielame Vám ho opätovne. Prosím skontrolujte si
priečinky „Spam“, „Reklama“ prípadne „Propagácie“, nakoľko naše
e-maily končia najčastejšie práve tam.
Prajem Vám krásny deň.
Dobrý deň zakúpila som si u vás voucher ktorý som už aj vyplatila no žiaľ este mi neprišli na email žiadne ďalšie inštrukcie ďakujem
Dobrý deň, Tatiana,
ďakujeme za Vašu otázku. Váš voucher evidujeme ako odoslaný dňa
21.8.2018, avšak zasielame Vám ho opätovne. Prosím skontrolujte si
priečinky „Spam“, „Reklama“ prípadne „Propagácie“, nakoľko naše
e-maily končia najčastejšie práve tam.
Prajem Vám krásny deň.
Dobry den, da sa urobit aj kolaz fotiek? Aka by tam bola cena? Dakujem pekne.
Dobrý deň, priamo pri vytváraní samotnej objednávky máte možnosť v našom on-line kreátore nahrať aj viac fotografií. Fotografie je možné umiestniť na obraz (posúvať), zväčšovať a zmenšovať, vytvárať z nich výrezy, doplniť textami alebo piktogramami (symbolmi) z našej databázy a poskladať do koláže.
Dobrý deň,
je možné zmenšiť rozmer plátna po zakúpení voucher-u z 60×60 na
60×40?
Ďakujem vopred za odpoveď.
Dobrý deň, v prípade, ak chcete rozmer obrazu 60×40 cm, zakúpte si voucher na tento formát, aj tento formát máme v ponuke v zľavomatovej kampani.
Dobry den. Rad by som sa opytal na rozmery prv je vyska a sirka alebo je to opacne, cize sirka a vyska?
Dobrý deň, orientáciu obrazu si zvolíte sám pri vytváraní samotnej objednávky. Podľa Vami zvolenej orientácie je na obraz pripevnený háčik.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, chcem sa opytat: pri objednani sluzby, dokedy som povinna si tovar prevziat na vasej predajni ? Dakujem.
Dobrý deň, vzhľadom na obmedzený priestor v predajniach vás prosíme o čo možno najskoršie vyzdvihnutie v predajni. Prípadne si môžete dohodnúť priamo s predajňou, kde si chcete tovar prevziať, neskorší termín vyzdvihnutia.