Otvorený voucher: informácie a rezervácie na: tel. +48 33 4322 500 alebo emailom na adrese: hotel@czasnamolo.plv anglickom alebo poľskom jazyku
Pri rezervácii je potrebné zadať číslo voucheru
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za Vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovat izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobry deň, mate volnu izbu od 30.9. do 1.10./ 2 noci s polpenziou.Dvaja
dospeli a dve deti(7 a 9 rokov)?
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Katarína,
ďakujeme za Vašu otázku. Ohľadne dostupnosti voľných kapacít na Vami
vybraný termín je potrebné kontaktovať priamo hotel na tel. čísle +48
33 4322 500, alebo emailom na adrese hotel@czasnamolo.pl.
Nakoľko sa jedná o zahraničný hotel, komunikácia prebieha v cudzom
jazyku. Pokiaľ máte s komunikáciou problémy, neváhajte nás kontaktovať
na podpora@zlavomat.sk
a my Vám s rezerváciou radi pomôžeme.
Prajem Vám krásny deň.
Molo Resort****
Witam
Przykro mi ale w podanym terminienie mamy wolnych pokoi
zapraszam w innym terminie
Pozdrawiamy
Recepcja MOLO
Ivana
Dobry den, mam zaujem o pobyt od 16.10. do 19.10.2018. Je mozne rezervovat
izbu s balkonom alebo terasou? Dakujem za odpoved
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Ivana,
ďakujeme za Vašu otázku. Ohľadne rezervácie izby s balkónom resp. terasou
je potrebné kontaktovať priamo hotel na tel. čísle +48 33 4322 500, alebo
emailom na adrese hotel@czasnamolo.pl.
Nakoľko sa jedná o zahraničný hotel, komunikácia prebieha v cudzom
jazyku. Pokiaľ máte s komunikáciou problémy, neváhajte nás kontaktovať
na podpora@zlavomat.sk
a my Vám s rezerváciou radi pomôžeme.
Prajem Vám krásny deň.
Kristína Bačová
Dobrý deň,
chcela by som sa informovať ak by som si kupila 2krat pobyt na 2 noci, či je
možnosť hovyužiť v jednom termíne (24–28.9)
Chcela by som kupiť nasim pobyt no ale na 4 noci, a neviem ako by som mala
dalej postupovať kedže tu ponukate možnosť len na 2 alebo 3 noci
Dakujem
Molo Resort****
Witam serdecznie,
Jaki termin Panią interesuje? Może Pani zarezerwować pokój u nas w
recepcji, jeżeli będzie dostępność.
Pozdrawiam
Monika
Dobrý deň chcem sa opýtať či sa môžme ubytovať aj so psom
ďakujem
Molo Resort****
Dzień dobry,
niestety nie, na terenie hotelu panuje zakaz wprowadzania zwierząt.
Stanislava Kristelová
Dobrý deň, chceme si zakúpiť u vás pobyt 2dospelý a 1 dieťa (
3 ročné). Ako je riešené spanie prístelkou?? Je možné aj viac nocí
alebo je nutné kúpiť 2 vouchery? Ďakujem
Molo Resort****
Witam, można zakupić pokój z dodatkowym łóżkiem; koszt za dostawkę to
100 zł za dobę ( cena ze śniadaniem)
Można wykupić dwa vouchery lub bezpośrednio u Nas dodatkowe noce.
Cena uzależniona jest od terminu.
Serdecznie pozdrawiam
Adriana
Dobrý den,chcela by som sa opýtať ci je este voľný termin
v septembri(21.9–23.9).Lebo ked som si chcel kúpiť priamo na termin tak sa
dá až od októbra.Dakujem
Molo Resort****
Witam, termin 21–23.09.18 nie jest dostępny.
Sprawdzić jakiś inny termin?
Pozdrawiam
Ewa Tarasek
Lucia
Zdravím môže sa uplatniť kúpenú rezerváciu v čase od
27.12–29.12?
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Lucia,
ďakujeme za Vašu otázku. Platnosť voucheru je do 20. 12. 2018. Preto po
tomto termíne ho nie je možné uplatniť.
Prajem Vám krásny deň.
Molo Resort****
Nie ponieważ zamówienia ze zlavomat są tylko do 20.12.2018
Pozdrawiamy
Recepcja MOLO Resort
Barbora
Pekný deň,
Prosím Vás máte voľné 4 dvojlôžkové izby od 12.10.2018–14.10.2018
/dve noci s polpenziou/? ďakujem
Molo Resort****
Witam.
Tak mamy dostępne 4 pokoje 2 osobowe w terminie 12–14.10.2018r?
Czy rezerwacja będzie przez slevomat?
Pozdrawiam serdecznie
Mirosław Homel
Lenka Nováková
Dobrý den,
je možný pobyt se psem, pokud ano jaká je cena á noc?
Děkuji, s pozdravem
Lenka Nováková
Molo Resort****
Witam,
niestety nie ma takiej możliwości.
Serdecznie pozdrawim
Anna Jędrzejowska
Vladislav Belák
Dátum pobytu 12.10.2018–14.10.2018 /dve noci s polpenziou/
Molo Resort****
Witam,
Mamy wolne pokoje w tym terminie . Czy życzy sobie Pani zrobić rezerwacje?
Pozdrawiam
Anna Jędrzejowska
Vladislav Belák
Dobrý deň pred dvoma dňami som si u Vás zakúil welness pobyt v Poľsku
/Molo Resort,Osiek/ a chcel by som to venovať ako darček. Dal by sa poslať na
email darčekový poukaz?Ďakujem
Molo Resort****
Witam,
istnieje możliwość zakupu vouchera podarunkowego na pobyt w naszym
Resorcie.
Proszę podać szczegóły, jak długi miałby być pobyt, same śniadania czy
wliczone obiadokolacje.
Pozdrawiam
Agnieszka Dąbrowska
Zlavomat.sk
Dobry den, pan Vladislav, zrejme ste uz tuto situaciu medzicasom vyriesili.
Ak nahodou este nie, samozrejme, da sa poslat voucher ako darcekovy poukaz.
Kontaktujte prosim zakaznicku linku +421 232 117 321, vysvetlia Vam presny
postup.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry deň, mate volnu izbu od 30.9. do 1.10./ 2 noci s polpenziou.Dvaja dospeli a dve deti(7 a 9 rokov)?
Dobrý deň, Katarína,
ďakujeme za Vašu otázku. Ohľadne dostupnosti voľných kapacít na Vami vybraný termín je potrebné kontaktovať priamo hotel na tel. čísle +48 33 4322 500, alebo emailom na adrese hotel@czasnamolo.pl. Nakoľko sa jedná o zahraničný hotel, komunikácia prebieha v cudzom jazyku. Pokiaľ máte s komunikáciou problémy, neváhajte nás kontaktovať na podpora@zlavomat.sk a my Vám s rezerváciou radi pomôžeme.
Prajem Vám krásny deň.
Witam
Przykro mi ale w podanym terminienie mamy wolnych pokoi
zapraszam w innym terminie
Pozdrawiamy
Recepcja MOLO