Otvorené vouchery: Rezervácie a overenie dostupných kapacít vopred mailom info@tatraline.sk alebo telefonicky +421 905 556 806.
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód Voucher
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť). V prípade, že budete potrebovat izbu s prísteľkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru. Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ se na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Podľa ods. 1 písm. a) § 72 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty nemá platiteľ dane povinnosť vystaviť daňový doklad nezdaniteľnej osobe (fyzickej osobe nepodnikateľovi). V prípade, ak ste platiteľom alebo zdaniteľnou osobou, obráťte sa s vyhotovením faktúry priamo na ubytovacie zariadenie. V takomto prípade, je potrebné už pri vypĺňaní údajov priamo v objednávke zadávať správne fakturačné údaje Vašej spoločnosti. Následne, ihneď po úhrade objednávky kontaktujte ubytovacie zariadenie pre zaslanie faktúry.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň chcem sa opýtať či sa dá prístelka pre 13ročné dieťa
poskytnúť na woucher 3dni 2noci pre 2osoby?
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Ľubka,
ďakujeme za Vašu otázku. Ohľadne dostupnosti prísteliek je potrebné
kontaktovať priamo prevádzkovateľa na tel. čísle +421 905 556 806,
prípadne e-mailom na info@tatraline.sk.
Prajem Vám krásny deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň chcem sa opýtať či sa dá prístelka pre 13ročné dieťa poskytnúť na woucher 3dni 2noci pre 2osoby?
Dobrý deň, Ľubka,
ďakujeme za Vašu otázku. Ohľadne dostupnosti prísteliek je potrebné kontaktovať priamo prevádzkovateľa na tel. čísle +421 905 556 806, prípadne e-mailom na info@tatraline.sk.
Prajem Vám krásny deň.