Pôvodná ponuka už vypršala, ale nevadí. Táto je totiž takmer rovnaká.
Jedinečný pobyt v Grand Hotel Stamary**** v Zakopanom
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Otvorený voucher: Informácie a rezervácie na tel. č. +48 18 2024 510 alebo e‑mailom na adrese: hotel@stamary.pl
- Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
- Pri rezervácii zadajte číslo kupónu.
- Pomoc pri rezervácii: rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk.
- Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
- V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou alebo máte záujem o izbu vyššieho štandardu, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
- Deti do 4,99 rokov bez nároku na lôžko s raňajkami: zdarma
- Deti od 5 do 12,99 rokov: 79 PLN/noc s raňajkami, 99 PLN/noc s polpenziou
- Osoby staršie ako 13 rokov: 139 PLN/noc s raňajkami, 169 PLN/noc s polpenziou
- Domáci maznáčikovia nie sú povolení
- Wi-Fi zadarmo
- Parkovanie: 30 PLN/deň
- Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
- V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
- Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
- Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Dobry den, mate volnu izbu pre dve osoby 15–17.2 2019 dzienki za odpoved
Dzień dobry,
Mamy jeszcze wolne ostatnie pokoje.
Dobrý večer
Máte voľnú izbu na tento víkend? Od piatku do nedele
Ďakujem
dzień dobry,
niestety nie mamy wolnych miejsc.
Dobry den, je mozny pobyt so psikom? (fenka, nesteka, nerobi problemi ziadne,
je zvyknuta cestovat a chodit po hoteloch).
Dakujem
Dzień dobry,
Niestety, nie przyjmujemy zwierząt w hotelu.
Dobrý deň , chcela by som sa spýtať či nemáte voľne termíny na január 2019 . Pre dve osoby plus dieťa do 1 roka.Dakujem.
Dzień dobry,
Mamy wolny termin od 6.01 do 18.01.2019
Dzieci do lat 4 maja pobyt bezpłatny
Pozdrawiam
Dobrý deň , máte prosím ešte nejaké voľne termíny na január 2019 ? Ďakujem
Dzień dobry, Mamy wolny termin od 6.01 do 18.01.2019
Dobry den, je mozne ist na 4 dnovy pobyt zakupenim dvoch voucherov? Termin
maj 2019.
Dakujem
Dzień dobry,
Tak, oczywiście, trzeba kupić dwa vouchery.
Good evening, I would like to buy the voucher for the period of 23.11.-25.11.2018, however you state that the accommodation is in LUXURY rooms but some people complained. So I would like to ask if the room is the ECONOMY Double Room or DOUBLE Room or DELUXE Double Room? I am planning this voucher as a present for my boyfriend for his birthday so I am looking for an exceptional room. Thank you, Melissa
Dear Melissa,
The voucher is for 2 person in DELUX double room
Dobry den,disponuje hotel izbami s 2 pristelkami /deti 10 rokov/ ?
Chcela by som si zakupit voucher,neviem vsak,ci bude mozne vyuzit voucher a za
deti doplatit alebo potrebujeme rodinnu izbu?
Możemy zaproponować pokój premium z dostawką w postaci 2-os rozkładanej
sofy.
Koszt pobytu dzieci 79zł/dobę/dziecko ze śniadaniem.
Dobry den,
chcem sa spytat, ked si objednam bez terminu je mozne to vyuzit v termine
16.11–18.11.2018? Online rezervacia je mozna na 16.11.2018 alebo
18.11.2019. Na 17.11.2018 to nie je mozne, z coho mi vyplyva ako keby tieto
kupony nebolo mozne vyuzit pocas vikendu, pretoze kazdy vikend v novembri je
takto.
Prajem pekny den.
We can offer the room 23–25.11.
Dobrý večer, chcela by som sa spýtať či máte voľný termín na 25.11.- 27.11.,26.11.- 28.11. Alebo 02.12.- 04.12.. A ešte mám zlavovy kupón, ktorý som dostala ako darček v hodnote 50 eur ci si ho môžem uplatniť a ako…ďakujem
Dear Madame,
The only dates possible is 2–4.12.
Kind regards
Dobry den, mame zaujem o jesenny pobyt s polpenziou pre dvoch dospelych a dve deti (8r a 2roky) na datum od 30.11. do 2.12. cize piatok,sobota,nedela. Mate na tento termin este volnu izbu? Pri objednani na tento termin mi to uz zial nefunguje.
Dobrý deň, Veronika,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky. Ohľadne dostupnosti
voľných kapacít na Vami vybraný termín sa môžete informovať priamo
u prevádzkovateľa na tel. čísle +48 18 2024 510, alebo e-mailom na adrese
hotel@stamary.pl.
Nakoľko sa jedná o zahraničný hotel, komunikácia prebieha v cudzom
jazyku. Pokiaľ máte s komunikáciou problémy, neváhajte nás s Vašou
požiadavkou kontaktovať na podpora@zlavomat.sk a my
Vám s rezerváciou radi pomôžeme.
Prajem Vám krásny deň.
Dobrý deň,
práve sme si objednali Voucher a vyplatili,
rezervujeme si pobyt v termíne od 30.10.2018 do 2.11.2018 , 2 dospelí a
1 dieťa s polpenziou, s tým , že si 1 den doplatíme ,
poprosím o potvrdenie našej rezervácie… neprišlo nám
zatiaľ nič…
Dobrý deň, Simona,
prosím kontaktujte nás na tel. čísle +421 232 117 321 a radi Vám
poradíme.
Prajem Vám krásny deň.
Dobrý večer,
Chcela by spýtať či by bolo možné zakúpiť pobyt s prístelkom od
29.10 do 31.10.
Dakujem
Dzień Dobry,
W terminie 29–31.10.2018 posiadamy jeszcze wolne pokoje. Zapraszam do
dokonania rezerwacji.
Pozdrawiam,
Barbara Klecha
Dobrý deň,
je možné ubytovanie pre 3 osoby ,2 dospelí a 1 dieťa od 30.10.2018 do
2.11.2018, s polpenziou.
Ďakujem.
Simona
Szanowna Pani,
Tak posiadamy wolne pokoje w terminie, o który Pani pyta. Jeśli voucher jest
długoterminowy to prosimy o przesłanie nr vouchera na naszego maila hotel@stamary.com.pl.
Dodatkowy koszt za dziecko to 99 zł za dobę ( jeśli jest w wieku 5–12) lub
169 zł za dobę ( powyżej 13 lat). Ceny podane są z obiadokolacjami.
Z poważaniem,
Joanna Pędziwiatr
Dobrý deň,
Mali by sme záujem o jesený pobyt s polpenziovu pre dve osoby, na dve
noci
môžete mi prosím preveriť dostupnosť alebo obsadenosť izieb v termíne
19–21.10 2018
Szanowny Panie,
Posiadamy wolne pokoje w terminie 19–21.10 2018. Jeśli voucher dotyczy jest
długoterminowy to prosimy o przesłanie nr vouchera na naszego maila hotel@stamary.com.pl.
Pozdrawiam i życzę miłego dnia,
Joanna Pędziwiatr
Dobrý deň, dalo by sa tento pobyt zakúpiť na 3 noci? (alebo si doplatiť priamo v hoteli ešte jednu noc?).
Dobrý deň, Michaela,
ďakujeme za Vašu otázku. Žiaľ, momentálne máme v ponuke pobyty na
2 noci, preto v prípade záujmu je možné si doplatiť ďalšiu noc priamo
v hoteli.
Prajem Vám krásny deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, mal by som zaujem o pobyt s polpenziou budúci tyzden na 4 dni pre 2 osoby + dieta do 2 rokov , Mate nieco volne?
Dakujem
Dzień dobry,
niestety nie mamy wolnych pokoi.
Mogę zaproponować 17–24.03