Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily alebo objavte ďalšiu.
Ubytovanie v hoteli Relax Inn*** s wellness a polpenziou
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Otvorený voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č.: +421 31 787 4231 a +421 911 229 604 alebo e‑mailom na hotel@relaxinn.sk.
- Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru
- Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
- V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
- Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám tento hotel garantuje vystavenie daňového dokladu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (meno zamestnanca, termín pobytu a suma). Pre urýchlenie procesu prosím požiadajte o vystavenie dokladu pri rezervácii vášho pobytu. Vystavený doklad následne odovzdajte vášmu zamestnávateľovi do 30 dní od ukončenia pobytu.
- Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
- Deti do 3 rokov (2,99 r.) bez nároku na lôžko zdarma
- Detská postieľka k dispozícii zdarma.
- Deti do 3 rokov strava zdarma (podľa požiadaviek a dohody).
- Prístelka s raňajkami od 3 rokov: 10€/noc/osoba
- Doplatok za večeru pre deti od 3rokov: 7€ / deň.
- Pobyt počas VEĽKEJ NOCI:
- Deti do 3 rokov (2,99 r.) bez nároku na lôžko zdarma
- Detská postieľka k dispozícii zdarma.
- Deti do 3 rokov strava zdarma (podľa požiadaviek a dohody).
- Dieťa od 3 rokov prístelka s polpenziou: 3 noci - 45 €, 4 noci - 52 €
- Deti do 3 rokov (2,99 r.) bez nároku na lôžko zdarma
- Domáci maznáčikovia: po dohode s recepciou
- Wi-Fi zadarmo (Wi-Fi pripojenie v spoločných priestoroch)
- Parkovanie zadarmo
- Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
- V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
- Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
- Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Dobrý večer, chcela by som sa spýtať, či sú izby s balkónom a či sa dá doplatiť čas/pobyt/ vo vírivke. Ďakujem
Dobrý deň pani Širyová,
izby v ktorých budete ubytovaní sú s balkónom.
Čo sa týka vírivky, hotel nedisponuje vírivkou, máme iba hydromasážne
vane, ale tie už máte zahrnuté vo vouchery – na osobu máte jednu vanu a
jednu masáž, ak by ste mali záujem o ďaľšie procedúry – teda aj vane,
tak si ich môžte doplatiť – máte na ne 20% zľavu. Teda, ak by ste chceli
byť dlhšie byť vo vani, tak si to môžte doplatiť.
S pozdravom a prianím pekného dňa
Andrea Lipovská
Dobrý deň, chceli sme si rezervovať pobyt od 25.2. 2019 do 28.2.2019, ale
na spravy neodpovedaju (ani mail ani messenger), telefony (ani mobil ani pevnu
linku) nezdvihaju, pripadne maju vypnuty telefon. Je ešte nejaky iný spôsob
ako sa s hotelom spojiť? Takýmto prístupom zákazníkov určite
nezískajú.
Vďaka.
S pozdravom Anna
Dobrý deň, Anna
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Ak máte problém s komunikáciou, prosím kontaktujte nás na podpora@zlavomat.sk
Pekný deň prajem.
Chcem sa spýtať či je na niektorých izbách aj vaňa.Dakujem
Dobrý večer máte voľné izby v termíne od 20.10 –21.10 2018 na jednu noc?
Dobrý deň, Monika,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky. Ohľadne dostupnosti
voľných kapacít na Vami vybraný termín sa môžete informovať priamo
v hoteli na tel. čísle +421 31 787 4231 a +421 911 229 604, alebo
e-mailom na hotel@relaxinn.sk.
Prajem Vám krásny deň.
Dobrý večer,
poskytujete prosím aj Vianočné pobyty?
Vopred Vám ďakujem za odpoveď.
S pozdravom
JUDr. Oto Konrád
Dobrý deň, Oto,
ďakujeme za Váš záujem o naše ponuky. Pobyt je možné absolvovať
v obdobiach do 24. 12. 2018 a 31. 1. – 31. 3. 2019 podľa dostupných
kapacít. Voľné kapacity si môžete pozrieť po kliknutí na „Kúpiť na
termín“, kde si môžete zároveň vykonať záväznú rezerváciu, prípadne
sa informovať priamo v hoteli na tel. čísle +421 31 787 4231 a
+421 911 229 604, alebo e-mailom na hotel@relaxinn.sk.
Prajem Vám krásny deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, aky je doplatok za apartman na noc?
Dobrý deň, Monika,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky. Ohľadne tejto informácie sa môžete obrátiť priamo na prevádzkovateľa na tel. čísle +421 31 787 4231 a +421 911 229 604, alebo e‑mailom na hotel@relaxinn.sk.
Prajeme Vám krásny deň.