rovnako ako predchádzajúci zákazníci. Tovar objednaný
23.11.2018 neprišiel. Prosím o preverenie objednávky.
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Mária ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše
ponuky.
Mrzí nás vzniknutá situácia, prosím kontaktujte nás na podpora@zlavomat.sk alebo
na tel.č. +421 232 117 321 a my, Vám s radosťou preveríme stav, Vašej
objednávky u doručovateľa.
Pekný deň, Vám prajem.
Andrea Blahová
Dobry den, 18.11. som zaplatila za dva nakrcniky a zatial som ich nedostala.
Kedy nam budu dorucene? dakujem za odpoved
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Andrea
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
S týmto problémom sa prosím obráťte na podpora@zlavomat.sk a my,
Vám radi pomôžeme.
Pekný deň, Vám prajem.
Marian Andráško
Dobrý deň. Objednával som nákrčník 11.10. Doručenie máte písané do
10 pracovných dní.
Kedy mi bude tovar doručený, keď 10 deň je dnes a ešte stále vypisuje že
objednávka prijatá.
Ďakujem za odpoveď.
tukup.sk
Dobry den, preverim,co sa stalo zo zasielkou a budem Vas informovat
mailom.dakujem
Natália
Dobrý deň, prosím Vás, ten nákrčník je dostatočne elastický? 50cm sa
mi pre dospelého človeka zdá málo.
Ďakujem. Natália
tukup.sk
Dobry den, ano je to elasiticke…to je zaciatocna velkost.Krasne sadne aj
dospelemu cloveku na krk a cez hlavu.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň,
rovnako ako predchádzajúci zákazníci. Tovar objednaný 23.11.2018 neprišiel. Prosím o preverenie objednávky.
Dobrý deň, Mária ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Mrzí nás vzniknutá situácia, prosím kontaktujte nás na podpora@zlavomat.sk alebo na tel.č. +421 232 117 321 a my, Vám s radosťou preveríme stav, Vašej objednávky u doručovateľa.
Pekný deň, Vám prajem.