Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily alebo objavte ďalšiu.
4-hviezdičkový pobyt v Hoteli pod Bránou s novovybudovaným wellness centrom
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Otvorený voucher: je potrebná rezervácia vopred na tel. č.: +421 54 472 23 48 alebo mailom info@hotelpodbranou.com
- Pri rezervácii je potrebné uviesť číslo Voucheru
- Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
- V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
- Otváracia doba wellness centra: PO-ST: Zatvorené (možné spustenie wellness po dohode), ŠT-NE: od 14:00 do 22:00
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
- Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
- Jedno dieťa bez nároku na lôžko a stravu zdarma
- Prístelka nie je možná, ubytovanie len v rámci pevných lôžok (dieťa spí s rodičmi na pevnom lôžku)
- Domáci maznáčikovia nie sú povolení
- Wi-Fi zadarmo
- Parkovanie zadarmo
- Rezerváciu môžete 3 dni pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
- V prípade zmeny rezervácie menej než 3 dni pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
- Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
- Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Dobrý deň, chcem sa opýtať, či mi viete zvýšiť cenu faktúry, ktorú si chcem uplatniť v práci na rekreačný poukaz, aj o masáže, ktoré ú by som si na mieste u vás objednala, poprípade, či by sa u vás dali objednať obedy, a či by ste mi ich tiež vedeli zahrnúť do faktúry. Ďakujem J. R.
Dobrý deň Jana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Ospravedlňujeme sa za oneskorenú odpoveď.
Prosím, faktúru na preplatenie príplatkov, a teda služieb platených priamo
v hoteli, Vám vystaví priamo hotel po ukončení pobytu.
Žiaľ, daná ponuka už vypršala, a tak nie je možné využiť služby tohto
hotela. Odporúčame Vám prezrieť si iné naše ponuky, kde môžete využiť
príspevok na rekreáciu ako aj doplatok za obedy.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň, víkendové termíny na október sú už obsadené. Je možné
objednať na október víkendový pobyt v 2-lôžkovej izbe de luxe? Ak áno,
ako to urobím? Ďakujem.
J.
Dobrý deň Ján,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pre informáciu o dostupných kapacitách izby Deluxe je potrebné
kontaktovať priamo hotel na tel.čísle: +421 544 722 348
Ak by bol voľný Vami želaný termín, je možné urobiť rezerváciu priamo
v hoteli a následne si zakúpiť „voucher bez termínu“
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Dobry den,
je mozne priniest si vlastnu cestovnu postielku pre batola?
Vopred dakujem za odpoved
Dobrý deň Anna,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, ohľadom tejto informácie kontaktujte priamo hotel na tel.čísle:
+421 544 722 348 alebo e-mailom na: info@hotelpodbranou.com
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň, a ak som to tam neudala na rekreačnú faktúru ,lebo som to objednávala 06.07.2019 vtedy to odo mňa nepýtalo dá sa to aj dodatočne u vás vybaviť?
Dobrý deň Anka,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Na Vašom konte evidujeme objednávku zo dňa 2.7.2019, čo znamená, že hotel
Vám je povinný vystaviť rekreačný poukaz po ukončení pobytu.
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň, prosím Vás vystavujete faktúru ?
Dobrý deň Anka,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Áno, daný hotel vystavuje rekreačné poukazy na pobyty. Avšak prosí,
nezabudnite túto informáciu uviesť priamo pri objednávke pri možnosti áno,
mám/nemám záujem o rekreačný poukaz.
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý večer prosím vás mate izby s balkónmi? A ci sa za ne priplaca
Dobrý deň Jana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, izba DELUXE ponúka ja možnosť balkónu. Doplatok za izbu Deluxe
20€/noc (doplatok je možný len pri pobyte pre 2 osoby), prosím túto
informáciu uveďte do poznámky pri objednávke.
Prajeme Vám pekný deň.
Dobry den chcela by som sa spytat od kedy sa da ubytovat v dany den a dokedy sa treba odhlasit z izby . Ďakujem
Dobrý deň, Eva,
ďakujeme za Vaše otázky a za záujem o naše ponuky. Check in (ubytovanie
sa) je možný od 14:00 a check out (odubytovanie sa) do 10:30.
Prajem Vám krásny deň.
Dobrý deň. Rodinná izba je v ponuke pre štyry osoby. Predpoklad 2× dospelý + 2× deti, aký je podmienený vek detí? Deti majú svoju samostatnú posteľ?
Dobrý deň, v rodinnej izbe je manželská posteľ a dve prístelky. Takže
deti majú vlastné lôžko. Vek obmedzený nie je, balíček je pre 4 osoby
(ak budete tri cena je rovnaká), takže je možné využiť aj pre 4 dospelé
osoby. Zahrňuje ubytovanie, jedlo, wellness pre každú osobu. Bezplatne je
potom dieťa bez nároku na lôžko a stravu.
S pozdravom Hotel pod Bránou
Dobrý deň,
aké druhy masáži poskytujete a aká je ich cena?
Dobrý deň,
cena je jednotná za všetky masáže. Tu je tel.kontakt na maséra, ktorý Vám
dá bližšie informácie k masážím. +421 944 220 982.
S pozdravom Hotel pod Bránou
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
No neviem ja citam referencie ale tak to je smutne ako moze personal hodnotit ludi podla toho ako platil pobyt.Tak my sme fakt este 100 roky za opicami.Toto sa v zahranici nemoze stat .Viem to podla vlastnej skusenosti
Nic velmi zle referencie .Smola mate to tam pekne ale nie vsetko je krasne co sa trblieta .Mala som zaujem ale odradilo ma to .Pekny den
Dobrý deň Larissa,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Veľmi nás mrzí táto skutočnosť. Táto ponuka už žiaľ skončila, a preto Vám odporúčame prezrieť si iné naše ponuky, ktoré Vás zaujmú.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.