Otvorené vouchery: po zakúpení voucheru si overte dostupnosť voľného termínu a vykonajte rezerváciu telefonicky na tel. č. +421 918 397 949, prípadne e‑mailom: info@klakpd.sk.
Pri rezervácii nahláste číslo vášho kupónu, vaše meno a priezvisko.
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť). V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Rezerváciu môžete 3 dni pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zrušenia rezervácie menej než 3 dni pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Zdravim, potrebujem zadat pobyt pre 3 osoby (2+1dieta) na 3 noci. ZATIAL SOM NEZISTIL AKO.
Kontaktujte zlavomat.
Ale pre pobyt s dietatom su vyhovujuce len lzby Superior