Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily alebo objavte ďalšiu.
Inteligentný robotický vysávač Roomba 676
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Objednávka realizujete na stránke predajcu TU.
- Tovar vložte do košíka, vyplňte kontaktné údaje
- Zvoľte možnosť – Kuriérska služba – platba prevodom a do poznámky uveďte číslo voucheru a odošlite objednávku.
- O ďalšom postupe budete informovaní e‑mailom alebo telefonicky.
- Poštovné a doprava: Je zahrnuté v cene voucheru.
- Doba dodania: do 4 pracovných dní od objednania.
- Osobný odber: Nie
- Adresa pre vrátenie tovaru: PLAY Electronics, s. r. o., Kragujevská 19, 01001 Žilina
dobrý den Kolko zaplatím za robot.vzsavač pri uplatnení mojich 90 kreditov_
Dobrý deň, Ladislav
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Pri použití 90 kreditov za tento tovar zaplatíte 275,4 e. Je to cena bez
poštovného. Poštovné sa neráta pri uplatňovaní kreditov.
Pekný deň, Vám prajem.
Dobry den.
Mam zaujem o kupu iRomba. Kde najdem voucher?
Dakujem
Dobry den.
Voucher je nutne si zakupit.
Dakujem.
Dobrý deň, ak dobre čítam, stroju ak končí baterka vráti sa dobiť,
ale po dobití už nepokračuje tam kde skončil sám od seba(len vyššie
rady). Je ale možnosť dať mu na diaľku príkaz, aby pokračoval, bude si po
dobití pamätať kde skončil?
A ešte otázka na možnosť vrátenia tovaru v prípade nespokojnosti
s výrobkom, ďakujem, Ivana
Dobry den.
1.Otazka: Nie, nie je mozne mu dat prikaz aby pokracoval po dobiti tam kde
skoncil. Ako ste napisala, tuto funciu podporuju len vyssie rady.
2.Otazka: Ohladne moznosti vratenia tovaru, prosim kontaktujte Zakaznicku
infolinku iRobot: 0900 111 151
Dakujem.
Pekny den.
Dobry den, cena 279 EUR je s DPH? dakujem
Dobry den.
Cena je s DPH.
Pekny den.
Prosím informáciu, Ako si vysávač poradí s čiernou lesklou podlahou v byte, vníma ju ako prekážku, alebo sa to dá riešiť v nastavení. Ďakujem za odpoveď D. P
Dobrý deň, žiaľ čiernu podlahu vníma ako prekážku, nedá sa to nastaviť v nastaveniach, na čierne podlahy sa Roomba neodporúča.
Ešte my neprišiel email deje sa nieco
Dobrý deň, Peter,
Váš voucher evidujeme ako odoslaný dňa 12.11.2018. Každopádne,
zasielame Vám ho opätovne, preto je potrebné si skontrolovať najmä
reklamné priečinky, ako sú „Spam“, „Reklama“, prípadne
„Propagácie“.
Prajem Vám krásny deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň ! Prosim Vás vysava aj umýva podlahy ? Ďakujem
Dobry den.
roboticky vysavac len vysava.
dakujem.