Otvorený voucher: Overenie dostupných kapacít na tel. čísle +421 905 638 798 v čase od 8:00 do 21:00 hod. alebo e‑mailom na dagmara.spisiak@gmail.com.
Po preverení dostupného termínu je potrebná záväzná rezervácia na dagmara.spisiak@gmail.com s predmetom e‑mailu „Rezervácia Zľavomat“ a textom e‑mailu, ktorý obsahuje: meno, priezvisko ubytovaných, termín nástupu, tel. kontakt a kód voucheru.
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám tento hotel garantuje vystavenie daňového dokladu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (meno zamestnanca, termín pobytu a suma). Pre urýchlenie procesu prosím požiadajte o vystavenie dokladu pri rezervácii vášho pobytu. Vystavený doklad následne odovzdajte vášmu zamestnávateľovi do 30 dní od ukončenia pobytu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý večer,máte voľný termín od 22.2 do 26.2? Pre dve dospele osoby +
dieťa 8rokov polpenzia
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Vladimír
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Na našej stránke si viete zakúpiť pobyt na termín alebo bez termínu. Ak si
zakúpite bez termínu je potrebné si termín rezervovať priamo v hoteli.
Odporúčam kontaktovať hotel a informovať sa bližšie. Pripájam aj kontakt
na hotel: tel. čísle +421 905 638 798 v čase od 8:00 do 21:00 hod.
alebo e-mailom na dagmara.spisiak@gmail.com.
Pekný deň, Vám prajem.
Lucia Múčková
Dobrý deň, prosím vás máte voľné v období od 7. do 10.februara ?
Ďakujem za odpoveď 😊
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Lucia
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Na našej stránke si viete zakúpiť voucher na termín alebo bez termínu. Ak
bez termínu, tak je potrebné potom si zarezervovať termín už priamo
v hoteli.
Pekný deň, Vám prajem.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý večer,máte voľný termín od 22.2 do 26.2? Pre dve dospele osoby + dieťa 8rokov polpenzia
Dobrý deň, Vladimír
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Na našej stránke si viete zakúpiť pobyt na termín alebo bez termínu. Ak si zakúpite bez termínu je potrebné si termín rezervovať priamo v hoteli. Odporúčam kontaktovať hotel a informovať sa bližšie. Pripájam aj kontakt na hotel: tel. čísle +421 905 638 798 v čase od 8:00 do 21:00 hod. alebo e-mailom na dagmara.spisiak@gmail.com.
Pekný deň, Vám prajem.