Otvorený voucher: Informácie a rezervácie na tel. č. +48 18 532 5000 alebo e‑mailom na adrese: recepcja@rezydencjagubalowka.pl
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Pri rezervácii zadajte číslo kupónu.
Pomoc pri rezervácii: rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou (za poplatok) alebo máte záujem o izbu vyššieho štandardu, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda se dá na jeden termín objednat
více pokojů? Chtěli bychom jet čtyři dospělí takže bychom potřebovali
dva dvoulůžkové pokoje, ale online rezervace na větší počet pokojů
nejde. U každého termínu je uveden pouze jeden pokoj. Moc děkuji za
odpověď
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Lucie,
ďakujeme za Vaše otázky a za záujem o naše ponuky. Ohľadne dostupnosti
voľných kapacít na Vami vybraný termín sa môžete informovať priamo
u prevádzkovateľa na tel. čísle +48 18 532 5000, alebo e-mailom na adrese
recepcja@rezydencjagubalowka.pl
a následne si zakúpiť vouchery bez termínu.
Nakoľko sa jedná o zahraničný hotel, komunikácia prebieha v cudzom
jazyku. Pokiaľ by ste mali s komunikáciou problémy, neváhajte nás
kontaktovať na podpora@zlavomat.sk, kde
Vám radi pomôžeme.
Prajem Vám krásny deň.
MAREK
Dobrý deň, chcel by som sa spýtať ze ako je to s komunikáciou, či sa
dá v pohode dohovoriť.
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Marek
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Komunikácia s hotelom prebieha v cudzom jazyku. Ak by ste mali problém
dohovoriť sa v cudzom jazyku kontaktujte nás na podpora@zlavomat.sk a my,
Vám s radosťou preveríme Vaše požiadavky.
Pekný deň, Vám prajem.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda se dá na jeden termín objednat více pokojů? Chtěli bychom jet čtyři dospělí takže bychom potřebovali dva dvoulůžkové pokoje, ale online rezervace na větší počet pokojů nejde. U každého termínu je uveden pouze jeden pokoj. Moc děkuji za odpověď
Dobrý deň, Lucie,
ďakujeme za Vaše otázky a za záujem o naše ponuky. Ohľadne dostupnosti voľných kapacít na Vami vybraný termín sa môžete informovať priamo u prevádzkovateľa na tel. čísle +48 18 532 5000, alebo e-mailom na adrese recepcja@rezydencjagubalowka.pl a následne si zakúpiť vouchery bez termínu.
Nakoľko sa jedná o zahraničný hotel, komunikácia prebieha v cudzom jazyku. Pokiaľ by ste mali s komunikáciou problémy, neváhajte nás kontaktovať na podpora@zlavomat.sk, kde Vám radi pomôžeme.
Prajem Vám krásny deň.