Zmenu termínu je potrebné nahlásiť najneskôr 24 hod vopred na tel. č. +421 918 756 676.
EVA HREHOVA
Nebol mi doručeny voucher?
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
pokiaľ Vám voucher neprišiel, zasielam Vám opätovne. Skontrolujte si,
prosím, aj vedľajšie priečinky vo svojej mailovej schránke. Pokiaľ by
voucher znova neprišiel, kontaktujte nás na mailovej adrese podpora@zlavomat.sk alebo
na telefónnom čísle +421 232 117 321.
Ďakujeme.
EVA HREHOVA
Dobrý deň, dňa 14.1.2018 som si zakúpila kozmetické ošetrenie pleti
v Nitre farska 35 a nebol mi na mail doručeny voucher? Prečo? Hrehová
Kozmetický salón Profesional cosmetic
Dobrý deň pani Hrehová. Akcia je platná a niekoľko zákazníčok, sa už
aj nahlásilo. Zatiaľ ste prvá zákazníčka, ktorá ma v priebehu tejto
akcie, kontaktovala ohľadom takéhoto problému.
Ale priznám sa, že v predchádzajúcej spolupráci s takýmito portálmi, sa
už podobný problém vyskytol- ( Jedna zákazníčka mi o ňom hovorila počas
ošetrenia.)
Ak máte podobný problém, poprosím Vás aby ste sa obrátili na zlavový
portál. Iba v spolupráci s nimi viete spoločne nájsť problém.
Ja bohužial nie som, ako klient vyuzívajúci služby zlavomatu, kompetentná
nahliadnuť do ich systému, ktorý spracúva peňažné tranzakcie a posielanie
voucherov.
Ak by sa Vám s nimi nepodarilo problém vyriesiť, napíšte a ja ich budem
okamžite kontaktovať ohľadom Vášho problému, no obávam sa, že budú
opäť vyžadovať priamu komunikáciu s Vami.
Som si istá, že problém vyriešime.
Želám pekný zvyšok večera.
S pozdravom Profesional cosmetic
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Nebol mi doručeny voucher?
Dobrý deň,
pokiaľ Vám voucher neprišiel, zasielam Vám opätovne. Skontrolujte si, prosím, aj vedľajšie priečinky vo svojej mailovej schránke. Pokiaľ by voucher znova neprišiel, kontaktujte nás na mailovej adrese podpora@zlavomat.sk alebo na telefónnom čísle +421 232 117 321.
Ďakujeme.