Dobrý deň.
Objednala som si od Vás krepové obliečky a v piatok som si prevzala
balíček a na moje veľké prekvapenie tam neboli krepové ale bavlnené
obliečky. Pýtam sa akým spôsobom mám postupovať, keď chcem krepové. Mám
vrátiť balík na adresu dodávateľa s tým, že si uhradíte poštovné a
pošlete mi nové, alebo mi vrátite peniaze?
Aaryan Trade s. r. o.
Dobrý den, oznamte nám prosím číslo objednávky na e-mail: reklamace@supersale.cz.
Pak dáme vše do pořádku. S pozdravem za porozumění děkuje tým Aaryan
Trade, s r.o.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň.
Objednala som si od Vás krepové obliečky a v piatok som si prevzala balíček a na moje veľké prekvapenie tam neboli krepové ale bavlnené obliečky. Pýtam sa akým spôsobom mám postupovať, keď chcem krepové. Mám vrátiť balík na adresu dodávateľa s tým, že si uhradíte poštovné a pošlete mi nové, alebo mi vrátite peniaze?
Dobrý den, oznamte nám prosím číslo objednávky na e-mail: reklamace@supersale.cz. Pak dáme vše do pořádku. S pozdravem za porozumění děkuje tým Aaryan Trade, s r.o.