Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily alebo objavte ďalšiu.
Športové dámske legíny s jedinečným slovenským vzorom
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Dobry den, prosim k leginam boli aj tricka, uz nie su?Dakujem V
dobry den, budu o par dni, ospravedlnujeme sa za chvilkovy vypadok
Konečne nejaká odpoveď. Hoci píšete, že tovar bol vymenený v lehote ! Žiadny som do dnešného dňa neobdržala, a to je už 6 týždňov. Klamstvo na klamstvo!! Myslíte, že sa dočkám?
dobry den, samozrejme, mate zaslane
s pozdravom
Dobrý deň objednala som si tieto leginy bohužiaľ si nepamätám datum a
neprišiel mi ani potvrdzujuci email.
Ale peniaze boli poslané
Môj email richtarechova@zoznam.sk
A tel: 0944747830
Mohli by ste ma prosím kontaktovať
Ďakujem
Osobne odovzdané v TN: 2 ks legíny na výmenu /dodaná nesprávna
veľkosť/ dňa 26.3.2019. Určite si pán z Našeslovenské pamätá . Vraj
do troch dní budem mať správne veľkosti.
Do dnešného dňa nič nemám, pán nereaguje na emaily, nedvíha mobil.. Ak
Vám chýba 20 Euro, tak sa zadrhnite.
Dobrý deň ospravedlňujem sa za dlhšiu dobu ale výmenene mate
v lehote…doniesli ste 14.04…vid vás email
S pozdravom
Prosím vás objednala a zaplatila som legíny. Neprišiel mi potvrdzujúci email. Môžete mi to preveriť. Variabilný symbol 4795634586.Ďakujem. Nováčiková. Prosím zaslať na tento emal ninanovacikova@gmail.com
Prosím vás objednala a zaplatila som legíny. Neprišiel mi potvrdzujúci email. Môžete mi to preveriť. Variabilný symbol 4795634586.Ďakujem. Nováčiková.
Dobrý deň Anna,
ďakujeme za Vašu otázku za záujem o naše ponuky. Potvrdzujúci mail Vám
bol odoslaný 13.5.2019 na Váš mail. Prosím skontrolujte si priečinky ako
„spam,“ „reklamy“ a „propagácie.“
Prajeme Vám pekný deň.
Dobry den,
24.4.2019 mi zbehla platba z uctu za tovar, ktory doteraz neprisiel…ako to
mam brat?
Dobrý deň pani Dobrovodska,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky. Prosím, napíšte nám
mail na: podpora@zlavomat.sk a
uveďte aj číslo objednávky alebo voucheru, o ktorý sa jedná.
Prajeme Vám pekný deň.
Dobry vecer,
Chcela by som sa spytat, ci nie su leginy prisvitne, ked sa natiahnu (napr.na
maximalmu velkost v danom cisle).
Dakujem
Dobrý deň na toto neviem odpovedať…záleží co nemá presvitat a ako
ich natiahnete
S pozdravom
Zdravím chcem sa opýtať či doručujete aj do zahraničia. Ďakujem
Dobrý deň zatiaľ nie
S pozdravom
Dobrý den,
nemáte prosim v ponuke aj detske cisla?
Ďakujem
Dobrý deň zatiaľ nie
S pozdravom
Dobrý deň chcem sa opýtať či ten vzor vtáčiky na legínach je na boku a či s predu ďakujem.
Dobrý deň vpredu
Dobrý deň, 03.04.2019 som si objednala a zaplatila tovar a dnes 24.04.2019 a stále mi ešte neprišiel. Čo mám robiť? M.Turská Žilina
dobry den, tovar mate od 16.04 na poste , cislo zasielky som odpisal na
zlavomat RE261353245SK
s pozdravom
Dobry den, az po zaplateni som si vsimla, ze som si zvolila iny vzor ako som chcela. Mozem to este zmenit? Zo vzoru Cicmany na vzor Vtaciky. Dakujem za odpoved
Dobrý deň napíšte do mailu
S pozdravom
Dobry
Aj musim potom spravit obj alebo netreba?
Dobrý deň objednávky sú automaticky
S pozdravom
Dobry den, prosim Vas, ako mam uskutocnit platbu, ked po kliknuti na Dokoncit a zaplatit mi vypise Platba sa nepodarila ani po mnohych opakovaniach? A kde je mozne zadat rozne velkosti z jedneho motivu v 1 objednavke? Vopred dakujem za odpoved. Zdravi Eva
Dobrý deň, chcel by som sa opýtať na veľkosti. Nejaký tabuľkový rozmer. ďakujem.
dobry den, je napisane v popise
s pozdravom
Dobrý deň chcela by som objednať na jednu objednávku S a Xl je taká možnosť? Či musím zvlast
Dobrý deň môžte spolu
s pozdravom
Ale cislo mam napisat pod PSC??
Dobrý deň ak myslite telefónne netreba..doručenie je poštou ako
doporučená zásielka
S pozdravom
Dobrý deň, majú vysoký pás?
Dobrý deň 3.5 cm
sú bezsvove?
Dobrý deň nie ..sú klasické bavlnené leginy
S pozdravom
Dobrý deň, chcem sa opýtať, prečo nemáte aj možnosť platby dobierkou? Nemám internet banking ? Ďakujem za odpoveď.
Dobrý deň platíte na zlavomate a tovar zasielame ako predajca
S pozdravom
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, chcela by som sa opýtať ako postupovať pri reklamácii tovaru. Legíny mi prišli ale o dva rozmery väčšie ako som si objednala. Nie som spokojná a chcem naspäť peniaze. Vopred ďakujem za odpoveď.
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky. Prosím, napíšte nám na náš mail: podpora@zlavomat.sk a situáciu budeme riešiť ďalej. Prajeme Vám pekný deň.