Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily alebo objavte ďalšiu.
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Po zakúpení voucheru a obdržaní voucheru je nevyhnutné IHNEĎ urobiť rezerváciu e‑mailom (uplatnenie voucheru) v cestovnej kancelárii, najneskôr však do 3 dní od obdržania voucheru. Bez rezervácie v Cestovnej kancelárii AGAMA zakúpené vouchery prepadajú!
- Rezerváciu je potrebné urobiť prostredníctvom e‑mailu na caagama@gmail.com.
- Následne po rezervácií uzavriete s CK Zmluvu o obstaraní zájazdu.
- V prípade otázok môžete kontaktovať CK na čísle 0944 989 300 (PO – PIA: 9.00 – 17.00).
- Pri rezervácii prosím uveďte nasledovné údaje: mená pasažierov, miesto nástupu, tel. kontakt, e‑mailovú adresu, číslo voucheru.
- Informácie: Podrobné informácie o zájazde (pokyny – miesto a itinerár) vám budú zaslané najneskôr do 5 dní pred plánovaným odchodom.
- Je potrebné si so sebou vziať platný cestovný doklad a európsky zdravotný preukaz.
- Cena voucheru
- Pred podpisom zmluvy je možné storno voucheru cez zákaznícku podporu Zľavomatu v zákonnej 14-dňovej lehote od zakúpenia.
- Po podpise zmluvy bude prípadné storno riešené individuálne s CK AGAMA.
- Po zakúpení voucheru a následnej rezervácií v CK AGAMA sú storno podmienky v súlade s VOP uvedenými TU.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
dobry den,
chcela by som sa opytat ci zajazd zacina piatok alebo sobotu, nakolko obe
informacie su v ponuke uvedene. zaroven by som sa chcela spytat ci nebudete
pridavat nejake miesta, nakolko by sme chceli ist 2ja, ale je iba jedno miesto,
dakujem
Dobrý deň, odchod je 5.10. v sobotu. Údaj z piatku je tam pravdepodobne
z ponuky na Veľkú noc. Budeme pridávať ešte pár miest.
Pekný deň.
Dobrý deň,
neplánujete pridať ešte pár miest ako minule (ako som tu čítala)?
V ponuke je už len 1 miesto ale chceli by sme ísť dvaja
Dobrý deň, áno plánujeme, budú pridané v priebehu dneška. Pekný deň.
Dobry vecer. Ako sa da vyuzit rekreacny poukaz ked ten je mozne pouzit len na dovolenku na slovensku?
Dobrý deň,
Rekreačný poukaz sa dá využiť iba na Slovensku.
S pozdravom
CK AGAMA
Dobrý deň nevyhovuje mi termín zájazdu 5.7–6.7, bude nejaký termín aj neskôr (napr. o týždeň alebo navrhnite) Ďakujem za ochotu .)
Dobrý deň, v predaji je termín 5.10.-6.10. Pekný deň
Dobrý deň, máme zaujem o zajazd, avsak kupujeme to ako darček pre známych, ktorí ale v danom termine 5.7.2019–6.7.2019 nemôžu ísť. Chcem sa vas opytat ci je mozne otvorit aj dalsi termín zájazdu alebo navrhnite iné riešenie! Za kladné vybavenie ďakujem
Dobrý deň,
V poriadku, do predaja dáme ďalší termín zájazdu.
Mal by nabehnúť do konca dnešného dňa.
S pozdravom
CK AGAMA
Takže zájazd je už obsadený? Keď so zasielala platbu boli tam ešte 4 voľné miesta
Dobrý deň,
Zájazd je už skoro vypredaný, ešte sme pridali 8 miest do predaja.
S pozdravom
CK AGAMA
Dobrý večer, kedy sa odchádza z Bratislavy a kde je nástupné miesto ?
Dobrý deň,
Zatiaľ orientačný čas odchodu je nasledovný:
6:05 Bratislava – Bajkalská ulica, parkovisko medzi Hant arénou a
3 vežami
S pozdravom
CK AGAMA
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, mám záujem o zájazd v termíne 5.-6.10. pre 2 osoby budú ešte pridané miesta? Ďakujem.
Dobrý deň bohužiaľ je vypredané. Iba ak by sa niekto odhlasil. Koncom novembra budeme mať odbobný zájazd už predvianočný s behom čertov. Pekný deň