V prípade, že zákazník pri objednávke zadáva adresu firmy / svojho pracoviska, je potrebné uviesť do kolonky FIRMA názov spoločnosti / PRACOVISKA z dôvodu ZAISTENIA DORUČENIA TOVARU ZÁKAZNÍKOVI.
Marta Valčuhová
prečo mi nejde pridať do košíka „Masážna opierka chrbta…“ ?
Zlavomat.sk
Dobrý deň Marta, ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, skúste použiť iný prehliadač, prípadne reštartovať PC. Ak by sa
aj tak vyskytli problémy, kontaktujte nás prosím e-mailom na: podpora@zlavomat.sk
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
prečo mi nejde pridať do košíka „Masážna opierka chrbta…“ ?
Dobrý deň Marta, ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky. Prosím, skúste použiť iný prehliadač, prípadne reštartovať PC. Ak by sa aj tak vyskytli problémy, kontaktujte nás prosím e-mailom na: podpora@zlavomat.sk Prajeme Vám pekný deň.